Mini DV naar macbook air overzetten, ik heb de spullen niet

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

• Evertt_IA
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05-2021
Hallo iedereen,

Ik heb een verzoek om hulp. Ik heb een mini DV tape met scenes erop die ik graag op mijn macbook air wil krijgen om ze dan te editten. Helaas heb ik echter zelf geen videocamera waar ik de tape in kan doen die ik kan verbinden met mijn computer.

Ik denk dat ik weet hoe ik dit moet doen, ik heb alleen niet het gereeedschap ervoor. Dus mijn vraag is, is er iemand die thuis de camera en kabels heeft die je hiervoor nodig hebt? En zoja, zou ik dan misschien binnenkort eens bij je langs mogen komen om met jouw spullen mijn mini DV tape over te zetten naar mijn macbook?

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-01 10:19
Misschien wel handig om aan te geven waar je in de buurt woont, zodat je niet het hele land door hoeft te crossen...

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

• Evertt_IA
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05-2021
Dat vind ik eigenlijk niet zo heel erg, want ik reis toch veel door het land. Maar ik ben het meest te vinden in ofwel Middelburg ofwel regio Rotterdam.

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:48

ötzi

eclecticus

Waarom niet gewoon de dichtstbijzijnde Hema binnen wandelen en het op een dvd laten zetten?

[ Voor 39% gewijzigd door ötzi op 01-05-2014 02:14 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

omdat dv beter is dan dvd mayby ?

Iperf

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Evertt, dit soort verzoeken valt onder werving en zou je het beste via V&A kunnen vragen, daar is dat voor bedoeld :) Dit topic gaat daarom op slot. Stuur gerust een DM als je er vragen over hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Nordlys op 01-05-2014 09:36 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.