Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er komt Windows server 2012 op te draaien.
Daarop worden door middel van hyper-V de volgende dingen gevirtualiseerd :
Windows server 2012 twee keer. Dit om te oefenen met de functies en het fouttolerant maken ervan. Deze krijgen 4096 mb ram toegewezen per stuk.
Windows 7 en 8.1 Dit om te controleren of de servers naar behoren werken denk aan de rechten die de servers geven ect. Deze krijgen ook 4096 mb ram toegewezen. (Niet tegelijkertijd).
Handig is dat als de machines uitstaan ze helemaal geen ram wegnemen van de host.
Verder wil ik een low graphic game spelen zonder lag en met een lage latentie.(combatarmsseu).
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het systeem heeft een 'open' bedrag van rond de 1000 euro. Ik bedoel daarmee dat als het beter is als ik iets duurder moet nemen voor betere kwaliteit dan mag het duurder zijn.
Inclusief verzendkosten.
Exclusief in elkaar zetten dat die ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord, muis en beeldscherm. Die zijn universeel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 16gb ram geheugen voor de gevirtauliseerde Operating systemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen merkvoorkeur.
Degelijkheid en kwaliteit staan hoog bij mij in het vaandel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Mijn wens is een lage latentie voor de low graphic game : combatarmseu. Dat is een Shooter game.
Energieverbruik: maakt niet uit ik heb zonnen panelen
Dit is wat ik in elkaar heb weten te flansen:
Heb ik domme fouten gemaak? vertel het me!
Alvast bedankt!
Er komt Windows server 2012 op te draaien.
Daarop worden door middel van hyper-V de volgende dingen gevirtualiseerd :
Windows server 2012 twee keer. Dit om te oefenen met de functies en het fouttolerant maken ervan. Deze krijgen 4096 mb ram toegewezen per stuk.
Windows 7 en 8.1 Dit om te controleren of de servers naar behoren werken denk aan de rechten die de servers geven ect. Deze krijgen ook 4096 mb ram toegewezen. (Niet tegelijkertijd).
Handig is dat als de machines uitstaan ze helemaal geen ram wegnemen van de host.
Verder wil ik een low graphic game spelen zonder lag en met een lage latentie.(combatarmsseu).
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het systeem heeft een 'open' bedrag van rond de 1000 euro. Ik bedoel daarmee dat als het beter is als ik iets duurder moet nemen voor betere kwaliteit dan mag het duurder zijn.
Inclusief verzendkosten.
Exclusief in elkaar zetten dat die ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord, muis en beeldscherm. Die zijn universeel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 16gb ram geheugen voor de gevirtauliseerde Operating systemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen merkvoorkeur.
Degelijkheid en kwaliteit staan hoog bij mij in het vaandel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Mijn wens is een lage latentie voor de low graphic game : combatarmseu. Dat is een Shooter game.
Energieverbruik: maakt niet uit ik heb zonnen panelen
Dit is wat ik in elkaar heb weten te flansen:
Heb ik domme fouten gemaak? vertel het me!
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 163,99 | € 163,99 |
| 1 | MSI Z87-G43 GAMING | € 99,98 | € 99,98 |
| 1 | MSI GeForce GTX 780 Gaming | € 423,04 | € 423,04 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 51,55 | € 51,55 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 91,60 | € 91,60 |
| 1 | Kingston HyperX KHX21C11T2K2/16X | € 129,50 | € 129,50 |
| 1 | Corsair CX750M | € 73,- | € 73,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.032,66 | |