Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49
Heb een HP 6500 all-in-one printer. Ik erger me dood aan dat ding. Wanneer ik een printopdracht geef, ratelt hij eerst een minuut lang, kop rijnigen, voorbereiden, doelloos bewegen van de kop, weet ik het wat ie allemaal doet. Vervolgens print hij redelijk snel, waarna hij weer een minuut gaat ratelen.

Op deze manier zegt # ppm helemaal niks. Ik print namelijk vaak maar 1 A4 per keer.

Het is dat hij niet door m'n raam past, anders had ik hem allang d'r uit gesodemiterd.

Mijn vraag: welke printer print gewoon direct een A4 wanneer hij de opdracht krijgt, zonder eerst een minuut 'op te warmen', ratelen enz?

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Als je slechts zwart-wit afdrukken wilt maken volstaat een simpele laserprinter wel van een paar tientjes. Kortere 'opwarm' tijd en snelle printjes. Daarnaast is het ook nog eens een stuk voordeliger dan de meeste inktjetcardridges.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Een kleurenlaserprinter is tegenwoordig ook redelijk betaalbaar. Ik was op een gegeven moment ook helemaal klaar met het ontstoppen van de inktcartridges als ik na enige tijd weer eens wat moest printen en alles zat weer ingedroogd. Nu 3 jaar een kleurenlaserprinter en altijd haast direct een afdruk uit de printer en nooit verstoppingen.

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 29-04-2014 19:26 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.