Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 01:52
Hallo allemaal,

Na mezelf een beetje te hebben verdiept in de huidige tabletmarkt, vraag ik me af of het het nog wel waard is om nu een Nexus 7 aan te schaffen. De Nexus 8 is op komst en ik vind future-proofheid redelijk belangrijk. Zal het verschil in specs het waard zijn om te wachten?

Met de tablet ga ik overigens vooral surfen en video's bekijken en in mindere mate gamen en tekstbewerken. Als er nog een andere tablet is die beter is, dan hoor ik dat graag! M'n budget is max. €300-€350

Alvast hartstikke,

Olympia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41
die afweging kan je alleen maken als je de specs van de N8 kent.. Voor zover ik weet is daar nog vrijwel niets van bekend (en al helemaal niks met -enige- zekerheid).

geruchten gaan 8" scherm, dat is een afweging die je nu al kan maken aangezien dat vrij zeker lijkt, verder komt er heel misschien een 64 bit intel soc in.. maar hoe de performance daarvan zal zijn tegenover de N7... dat weet nog niemand.

enige advies, wil je em nu, koop een N7.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonflyslayer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 23:54
Ik zat met hetzelfde probleem met de geruchten rond de feestdagen afgelopen jaar. Uiteindelijk kun je wachten tot je een ons weegt.

De N7 is zeker futureproof. Dus als je graag nu een tablet zou willen. -> N7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41
yep, er zal altijd een nieuwer, beter, goedkoper, ... model in het verschiet zitten.
en aangezien mijn kristallen bol het niet doet, zal je zelf de afweging moeten maken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik heb nu de 'vorige versie' .
En die begint al aardig traaag te voelen in gebruiken.

Ik heb de N7 2012.
En die is automatisch upgedate naar 4.4
En er worden steeds meer google apps geïnstalleerd.

| live and give like no one else |