Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop, Games als COD/LoL, Bruikbaar voor school, +/- €700,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar heb hier erg weinig verstand van. Van een vriend hoorde ik dat er hier veel mensen zijn die er veel verstand van hebben, dus ik hoop heel erg dat er mensen zijn die mij hierin kunnen helpen. Alle tips worden erg gewaardeerd!

Eigenlijk moet het aan twee criteria voldoen:
- Bruikbaar voor school, dus gewoon microsoft office e.d.
- het moet de spellen Call Of Duty Modern Warfare en League of Legends kunnen runnen (Niet zozeer op de hoogste kwaliteit, maar low/average settings zouden leuk zijn)

Verder gaat mijn voorkeur erg uit naar een windows laptop en geen mac en is het budget zo'n € 700,-.

Mijn excuses als deze vraag hier niet helemaal goed gesteld/geplaatst is, maar ik heb weinig tot geen verstand van Laptops en hoop heel erg dat ik met deze aankoop mijn geld goed kan besteden!

Alvast erg bedankt!

- Remi. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2014 23:20 ]

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:04
Dag Remi,

Een videokaart voor een laptop waar je zeker mee kan gamen is een 750m
Hiet het lijstje van tweakers met die kaart http://tweakers.net/categ...guS8xRsopWMrM0NFOKra2tBQA

Het komt net buiten je budget, maar het is zeker de moeite waard.

De eerste pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii is vrij goed mee te nemen met zijn dikte van 2.1 cm en kan lang op de accu mee door zijn zuinige i5. Eigenlijk is die laptop de ideale combinatie van compactheid + kracht. Hij heeft ook nog een full hd scherm.
Hoe hij qua warmte ontwikkeling is heb ik geen idee, maar op het oog ziet die er heel goed uit

[ Voor 36% gewijzigd door Daniel. op 28-04-2014 23:23 . Reden: laptop veraal toevoeging ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• TechHunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-11 21:09
Er zijn bergen met laptops die aan jouw eisen voldoen alleen is jouw budget je enige grens bij het zoeken naar een laptop. Zoals ShittyNL al zei zou ik in jouw situatie ook gaan voor de Acer omdat die het meeste waar voor zijn geld bied.
Acer staat bekend dat de bouw iets minder degelijk is dan andere merken als Sony, Lenovo en Asus etc. Maar daar betaal je dan ook veel meer voor. Als je budget hoger was had ik daar advies voor kunnne uitbrengen maar dat is jouw persoonlijke keuze.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, okee. Heel erg bedankt! Ik zou wensen dat ik meer geld uit kon geven, maar 700 is al erg veel geld voor mij. Erg bedankt voor de feedback! Ik zal er goed gebruik van maken.

- Remi.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Of een lenovo e540 met i3 8gb ram, full HD screen en evt. de grotere batterij die je samenstelt op de site van lenovo.

Verwijderd

Hier: http://www.mediamarkt.nl/...3,1132873.html?langId=-11

Wat de accuduur is weet ik niet. Acer, 17" inch, i5-4200M, GT750M en 1080p scherm.
Pagina: 1