Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goedendag allen
ik heb net het beeldscherm vervangen van mijn packard bell easynote tk 36.
nou was dat niet echt een probleem maar ik kan de aansluiting van 1 kabel niet weervinden.
wie kan mij vertellen waar de aansluiting op het moederbord zit van de webcam...
de kabels komen de laptop binnen via de linkerkant van het scherm en zijn ca 10cm lang.
dat wil zeggen dat de aansluiting in de buurt moet zitten van de ventilator maar.... ik kan hem niet vinden. help help aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je komt erg vaag over. Welke plug(s) zit(ten) er op je webcam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

wie kan mij vertellen waar de aansluiting op het moederbord zit van de webcam...
webcam's gaan over het algemeen in een USB poort. Die zien er zo uit:

http://www.eos.ncsu.edu/e115/text/io_images/usb.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Nibbz op 29-04-2014 10:57 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD092854
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 20:29
Aangezien het hier over een laptop gaat, lijkt me niet dat de webcam zit aangesloten met een normale usb kabel. Kijk eens naar de kabels van je oude scherm, zijn deze hetzelfde?

Edit:
En maak inderdaad eens even een foto van de kabels en de binnenkant van je laptop, dat maakt het voor ons makkelijker om je te helpen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door TD092854 op 29-04-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter foto kunnen maken voor dat je alle kabels van het moederbord trok..,;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
even ter extra info... het is een ingebouwde webcam en word dus niet aangesloten op usb. ja.... een foto was makkelijker geweest als ik daaraan gedacht had en op dit moment kan ik geen foto maken aangezien de laptop in gebruik is.
van het scherm komt 1 kabel met een grote connector voor het moederbord. deze kabel splitst zich halverwege en aan dat kabeltje zit een kleine (halve cm) witte connector. het is de aansluiting van deze connector die ik niet weer kan vinden.
sorry dat ik het niet beter uit kan leggen maar.... thats life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Post anders even een foto van zowel het moederbord als van het kabeltje ;) Kunnen we mee zoeken :) Lijkt mij dat hij maar op 1 mogelijke manier zal passen!

EDIT: Toevallig dit moederbord?

Afbeeldingslocatie: http://www.laptophardware.hu/files/images_product/packard-bell-easynote-tk85-laptophoz-hasznalt-alaplap-la-5894p2.jpg

Ik zie bij de uitsparing voor je fan (linksonder op de foto) twee aansluit mogelijkheden.

De witte er rechtboven en de zwarte er links van.

[ Voor 50% gewijzigd door Kypo op 29-04-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ander PackardBell moederbord, maar ik denk ook dat TS die kleine witte connector moet hebben, die naast de brede zwarte zit. (Dus rechtsbeneden op bovenstaande foto)

ftp://ftp.packardbell.com...j_disassembly.pdf#page=24

Bovenstaande TJ series laptop heeft geen ingebouwde webcam...

Anders zoekt TS even het item nummer voor de Disassembly Manual op ftp://ftp.packardbell.com/pub/itemnr/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 13:31 ]

Pagina: 1