Nummer provider blokkeren

Pagina: 1
Acties:

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een probleempje. Ik en m'n broertje hebben Wish (2 uur per dag "gratis" internetten, ieder 1 uur). Het probleem is het volgende.
Mijn broertje gaat, als zijn uur op is, vaak internetten via Gamepoint. Ik heb de verbinding al vaak weggegooid of veranderd zo dat het niet meer werkt, maar hij is dan wel zo slim om het er weer op te zetten. Hij weet dus welke instellingen hij moet invullen.
Nu wil ik graag weten of er niet een programma is waarmee ik bijv. geen nieuwe verbinding meer kan toevoegen of waarmee ik een inbelnummer kan blokkeren. Iemand?

• _Menno_
  • Laatst online: 13-07 22:45
Internet Kosten Beheersing van KPN niet iets??

Hier kan je het (gratis) downloaden

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Wildfire

Joy to the world!

Zijn broertje heeft blijkbaar minimaal al een gemiddeld verstand van computers en Windows. Dat proggie van KPN heeft 'ie zo uitgeschakeld als 'ie wil...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
optie 1:
win 2000 en jij admin?
dan kan je toch alles regele, ook het internet verkeer?
offe....cyber patrol heeft ook instellingen, daar moet je bij met w8woord en staat niet in je taakoverzicht en systray...dus niet zomaar weg te halen
en dan 2 gebruikersprofielen maken he

optie2:
gewoon je broertje keihard voor zn r**t schoppen, leert ie het vanzelf wel af >:)

• Flipmo2K
  • Niet online
Dat IKB heb ik al geprobeerd, maar hij weet 't inderdaad uit te schakelen. Ik gebruik trouwens Win98SE.
Kan ik daar niet toevallig rechten instellen voor een i-net verbinding?

• Flipmo2K
  • Niet online
effe omhooghalen dat draadje.

Verwijderd

optie 1 van ikbenveldmuis niks ??
Pagina: 1