Verwijdering User Review - Steel Dogg

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 12:37
Mede-auteur:
  • Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 16:25

Suren01

Ik heb destijds een user review voor Steel Dogg geplaatst.

Hoe is dit tot stand gekomen;
Ik had een veiling gestart voor een iPod Touch, Steel Dogg had de veiling gewonnen en daarna 1 maal contact gehad. Hierna kreeg ik geen contact meer met Steel Dogg, echter na een aantal maanden een reactie gehad en heb ik mijn user review aangepast.

Echter wil Steel Dogg nu graag van zijn negatieve review af en ik zou dan ook graag zien dat deze review van mij verwijderd word.

Links;
Steel dogg's V&A
Steel Doggs V&A;
Kitman's V&A

Ik ben Akkoord met verwijdering van Mijn user Review van Steel Dogg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 16:25
Ja, ik heb destijds al de reden aangegeven waarom ik niet kon reageren. Hier is verder ook niks meer mee gebeurd. Dat is mijn fout, aangezien ik er niet meer achteraan ben gegaan of ernaar heb gevraagd.

Dus heb ik kitman gepm't en hij vond het ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.