Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internationale softwarebedrijven

Pagina: 1
Acties:

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Hallo,

Ik heb een vraag die misschien niet helemaal on-topic is maar jullie zijn denk ik wel de uitgelezen doelgroep om deze vraag te kunnen beantwoorden dus ik probeer het toch maar.

Ik ben bezig met een onderzoek naar software development bedrijven die succesvol internationaal gegroeid zijn. Van deze bedrijven wil ik onderzoeken hoe ze dit gedaan hebben; via partners of eigen kantoren en wat is hun strategie geweest. Het moeten Business-to-Business bedrijven zijn

Hebben jullie vanuit jullie ervaring tips van bedrijven die in aanmerking komen?

Het is belangrijk dat er informatie voorhanden is; beursgenoteerd is fijn (oorsprong vh bedrijv maakt niet uit), als het private is is het ook goed indien het in Nederland gevestigd is (dan kan ik ze bellen)

Bedrijven die ik al heb:
- Salesforce.com
- ServiceNow.com
- Ortec
- Mendix

Bij voorbaat dank,

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoek even op ERP producenten. Oracle, SAP, Exact, Unit4, allemaal softwarebedrijven die internationaal zijn gegaan. En vergeet Microsoft ook niet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
The Eagle schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:57:
Zoek even op ERP producenten. Oracle, SAP, Exact, Unit4, allemaal softwarebedrijven die internationaal zijn gegaan. En vergeet Microsoft ook niet ;)
sorry, vergeten the noemen.. het moeten bedrijven zijn die klanten hebben die in het middensegment zitten. Typisch geen HP, IBM etc dus. En Exact heeft vooral klanten in het MKB. Klantgroottes van zo'n 250-5000 medewerkers.

De reden is dat de manier van groeien verschilt van die bedrijven. De onderkant groeit vooral via internet en het topsegment via analistennetwerken

Maar thanks alvast!