Toon posts:

Zwart Scherm bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Sinds enkele dagen vertoont mijn laptop nadat ik mijn wachtwoord heb ingevuld ca. 1 minuut een zwart scherm. Vervolgens laadt mijn Bureaublad wel weer gewoon, op zich niets aan het handje zo lijkt het. Echter is dit wel vervelend, want van de een op de andere dag doet mijn computer er 1 minuut langer over om op te starten?!.

Wie-o-wie kan mij uit de brand helpen?
- Het gaat om Windows7, 64bit

Alvast bedankt,

Mvgr, Koos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:14
virus, trojan misschien ? heb je de dag ervoor iets vreemds opgemerkt ? heb je iets geinstalleerd of juist verwijderd ? ben je op een site(s) geweest waar je normaliter niet komt ? Hardeschijf die dood aan het gaan is ?

wat zijn de specs van je laptop ? (maar bij dit soort vage zaken zeg ik al gauw clean install van je OS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fuqua schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:14:
virus, trojan misschien ? heb je de dag ervoor iets vreemds opgemerkt ? heb je iets geinstalleerd of juist verwijderd ? ben je op een site(s) geweest waar je normaliter niet komt ? Hardeschijf die dood aan het gaan is ?

wat zijn de specs van je laptop ? (maar bij dit soort vage zaken zeg ik al gauw clean install van je OS)
- i7 3*** (weet niet precies wss 3610)
- Nvidia GT630
- 8GB Ram
- Heb wel wat gedownload maar dat waren enkel bekende programma's

Wel een Blauw scherm gehad gisteren, maar het probleem was daarvoor al. Overigens heb ik sinds een week een nieuwe harde schijf, maar daarna was alles nog zoals het was. Er komt wel een vreemd geluid van af, maar zou ook een fan kunnen zijn.

Heb je misschien een alternatief voor clean install? Ik heb geen Boot CD en bovendien heb ik zoiets nog nooit eerder gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Scan je pc voor de zekerheid eens met MBAM. Installeer, update, en laat een deze je pc een volledige scan doen.

Kan je vertellen wat voor soort geluid je hoort. Is dit van je harde schijf, of ventilator van je CPU koeler?