Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nederlandse 'iTunes voor kranten' heeft 20.000 gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
Waarom wordt Blendle in elk artikel aangeduid als 'iTunes voor kranten'? Zo krijgt dat clubje nooit naamsbekendheid.

We noemen Facebook toch ook niet meer het 'nieuwe MySpace'. Zou zeggen, noem het beestje gewoon bij z'n naampje :)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Good Fella schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:02:
Waarom wordt Blendle in elk artikel aangeduid als 'iTunes voor kranten'? Zo krijgt dat clubje nooit naamsbekendheid.

We noemen Facebook toch ook niet meer het 'nieuwe MySpace'. Zou zeggen, noem het beestje gewoon bij z'n naampje :)
Ik schatte in dat nog niet iedereen 'Blendle' bij naam zou kennen. Vanaf nu kan het wel door de deur, denk ik.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan maak je er toch Blendle van? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:06
Is het niet zo omdat het een marketing campagne is dat Blendle dit zelf doet? Om zo mee te liften met de bekenheid van ITunes. Mensen weten wat ITunes is en kunnen het dus door een dergelijke titel identificeren.

Strava | AP | IP | AW