Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 593281

Topicstarter
Ik heb een aantal jaar geleden android op mijn htc hd2 gezet. Beestje heeft jaren in de kast gelegen en mag nu weer dienst doen als tijdelijke vervanger voor iemand anders. Enkel 1 probleem, mijn Google account staat erop en ik krijg het niet voor elkaar om hem er af te krijgen. Ik heb via instellingen geprobeerd terug te zetten naar fabrieksinstellingen, de resetknop bij de batterij geprobeerd en volUp/volDown en aanknop indrukken en daar hard reset. Mag allemaal niet baten en alle apps en mijn account staan er nog op. Google account verwijderen via accounts en synchronisatie wil ook niet omdat het het hoofd account is en ik eerst alles moet resetten, maar dat wil dus niet. Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Hoe voer ik een hard reset uit op de HTC HD2 ?

Schakel de HTC HD2 uit
Houdt de Volume omhoog- en Volume omlaag- ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT- toets
Laat de Volume omhoog- en Volume omlaag- toetsen los
Druk op de Volume omhoog- toets om de hard reset uit te voeren of druk op een andere toets om de reset te annuleren

Bekijk ook de video-uitleg:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5FtqcVkAD-M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 593281

Topicstarter
Die heb ik inderdaad al gedaan, probleem is alleen dat er vervolgens niets gereset is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:06
bij instellingen? "backup maken en opnieuw instellen" onderste optie "Fabrieksinstellingen terugzetten"
Of opnieuw een android firmware flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:23
PROnline schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:47:
bij instellingen? "backup maken en opnieuw instellen" onderste optie "Fabrieksinstellingen terugzetten"
Of opnieuw een android firmware flashen?
Dit.. Of via de Android Recovery een full wipe doen :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:31
waarschijnlijk staat er de second stage bootloader MAGLDR op, vanuit daar kan je waarschijnlijk custom recovery CWM starten. vanuit CWM kan je dan je data partitie wipen.

het magldr bereik je door de powerknop vast te houden tijdens het booten. dan met de volume knoppen naar optie 8. In clockword recovery kan je dan je /data wipen (factory reset), waarschijnlijk is dat een oude versie dus daar kan ik je niet blind doorheen loodsen.

Strava

Pagina: 1