Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Internetten, youtube video's kijken, flash games en games als minecraft, gmod en left 4 dead 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en mode
Alleen me LG monitor, usb 2.0 muis, usb 2.0 toetsenbord en een windows 7 licentie (heb ik op USB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De behuizing en alle onderdelen die daar in moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik vind MSI wel een leuk merk, geen idee waarom.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet teveel herrie, en geen stroomvreter, meer niet.
Ik zat zelf hieraan te denken. Voor mijn budget heb ik een redelijk dure videokaart gekozen, en ik kan hem ook nog overklokken als de fps misschien wat laag is in de spelletjes die ik dan speel. De rest lekker goedkoop gedaan. Ik vind de fps het aller belangrijkst. Daarom ook geen SSD.
Wat vragen:
- Is de processor wel goed genoeg?
- Is 300 watt genoeg? (processor en videokaart samen max 200 watt dus vandaar)
- Moederbord heeft 8 USB 2.0 poorts, maar dat hebben ze bijna allemaal, werkt dit wel met mijn behuizing?
Ben erg benieuwd wat jullie ervan denken.
Internetten, youtube video's kijken, flash games en games als minecraft, gmod en left 4 dead 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en mode
Alleen me LG monitor, usb 2.0 muis, usb 2.0 toetsenbord en een windows 7 licentie (heb ik op USB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De behuizing en alle onderdelen die daar in moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik vind MSI wel een leuk merk, geen idee waarom.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet teveel herrie, en geen stroomvreter, meer niet.
Ik zat zelf hieraan te denken. Voor mijn budget heb ik een redelijk dure videokaart gekozen, en ik kan hem ook nog overklokken als de fps misschien wat laag is in de spelletjes die ik dan speel. De rest lekker goedkoop gedaan. Ik vind de fps het aller belangrijkst. Daarom ook geen SSD.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 54,- | € 54,- |
| 1 | ASRock H81M-DGS | € 36,91 | € 36,91 |
| 1 | MSI R9 270 2GB GAMING | € 155,- | € 155,- |
| 1 | WD Blue WD5000AAKX, 500GB | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Aerocool V3X Devil Red Edition | € 20,99 | € 20,99 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,- | € 30,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 393,84 | |
Wat vragen:
- Is de processor wel goed genoeg?
- Is 300 watt genoeg? (processor en videokaart samen max 200 watt dus vandaar)
- Moederbord heeft 8 USB 2.0 poorts, maar dat hebben ze bijna allemaal, werkt dit wel met mijn behuizing?
Ben erg benieuwd wat jullie ervan denken.