hallo medetweakers
ik heb een 4 way SLI GTX 680 setup met een 4930K die het al een tijdje aardig doet aan men triple monitor setup.
ik heb hem helaas de afgelopen weken niet meer gebruikt. zonde van zo'n pc dan
maar afgelopen weekend ben ik weer gaan gamen met de machine, hier bij viel me op dat ik lichte groene strepen over men beeld zag flikkeren ( vooral bij zwarte en donkere gedeelten)
eerst kijken of het aan de monitoren lag dus allemaal afzonderlijk getest (weer groene strepen)
nieuwe drivers maar geinstaleerdt ook met geen verbetering
met driversweeper alle grafische drivers verwijderd en opnieuw een voor een verschillende drivers geprobeerd. zonder succes.
toe ben ik maar alle kaarten afzonderlijk gaan testen en afzonderlijk worden er geen groene strepen weergegeven.alles werkte weer tot ik de andere 3 kaarten weer installeerde. nu kwamen de strepen weer direct terug.
verder heb nog geprobeert
2 way SLI : geen problemen
3 way SLI : geen problemen
alleen met 4 Way sli treedt het probleem op
en het rare is dat hij het een aantal weken geleden niet had.
hebben jullie nog wat tips waar het aan kan liggen
ik heb een 4 way SLI GTX 680 setup met een 4930K die het al een tijdje aardig doet aan men triple monitor setup.
ik heb hem helaas de afgelopen weken niet meer gebruikt. zonde van zo'n pc dan
maar afgelopen weekend ben ik weer gaan gamen met de machine, hier bij viel me op dat ik lichte groene strepen over men beeld zag flikkeren ( vooral bij zwarte en donkere gedeelten)
eerst kijken of het aan de monitoren lag dus allemaal afzonderlijk getest (weer groene strepen)
nieuwe drivers maar geinstaleerdt ook met geen verbetering
met driversweeper alle grafische drivers verwijderd en opnieuw een voor een verschillende drivers geprobeerd. zonder succes.
toe ben ik maar alle kaarten afzonderlijk gaan testen en afzonderlijk worden er geen groene strepen weergegeven.alles werkte weer tot ik de andere 3 kaarten weer installeerde. nu kwamen de strepen weer direct terug.
verder heb nog geprobeert
2 way SLI : geen problemen
3 way SLI : geen problemen
alleen met 4 Way sli treedt het probleem op
en het rare is dat hij het een aantal weken geleden niet had.
hebben jullie nog wat tips waar het aan kan liggen