Ok, geen flauw idee of dit het juiste forum is om dit in te posten, maar ik heb ECHT geen flauw idee waar het dan wel moet...
Bij het browsen deze morgen naar tweakers kreeg ik de melding dat mijn IP geblokkeerd werd.
(gewoon via de ipad vanop mijn thuisnetwerk, dat via de telenet router verbonden is met de buitenwereld - geen speciale instellingen)
Iets over een spammaatregel, en dat bepaalde landen default geblokkeerd werden.
mijn IP zou geklasseerd zijn als een type ZZ.
Indien ik zou inloggen, zou dit vast verholpen zijn, maar mijn vraag is:
hoe komt het dat mijn normaal gezien toch op en top belgisch IP als een klasse ZZ wordt ingedeeld?
--> foutje van de tweakers-server?
--> gehackte telenet modem?
--> iets anders?
Ik kan nu even de exacte foutmelding niet bijvoegen aangezien ik ondertussen op het werk zit, en iCloud niet wil meewerken om mijn ipad screenshot door te sturen
Bij het browsen deze morgen naar tweakers kreeg ik de melding dat mijn IP geblokkeerd werd.
(gewoon via de ipad vanop mijn thuisnetwerk, dat via de telenet router verbonden is met de buitenwereld - geen speciale instellingen)
Iets over een spammaatregel, en dat bepaalde landen default geblokkeerd werden.
mijn IP zou geklasseerd zijn als een type ZZ.
Indien ik zou inloggen, zou dit vast verholpen zijn, maar mijn vraag is:
hoe komt het dat mijn normaal gezien toch op en top belgisch IP als een klasse ZZ wordt ingedeeld?
--> foutje van de tweakers-server?
--> gehackte telenet modem?
--> iets anders?
Ik kan nu even de exacte foutmelding niet bijvoegen aangezien ik ondertussen op het werk zit, en iCloud niet wil meewerken om mijn ipad screenshot door te sturen