fan van plextor 8x20

Pagina: 1
Acties:

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:02
Een mijn plextor zit een heel klein (3cm) fannetje wat een enorm irritant geluid maakt. Een heel hoge toon waar je echt gek van van wordt als je je er aan gaat ergeren.

Is die echt nodig of zou je die gewoon eruit kunnen halen? Zo heet wordt een cd-writer toch niet? Mijn vorige 2x en 4x hebben nooit een fan gehad.

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

mijn plextor 12/4/32S *D heeft ook zo'n fan maar ik hoor hem echt niet hoor. :?

Misschien is ie kapot of zo of zit er iets voor de fan wat voor dat geluid zorgt of zo :? :)

Eeuwige n00b

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:02
nopez... heb fan al eens losgemaakt en schoon geblazen maar het geluid blijft. Dat ding maakt gewoon heeel veel toeren.

Verder nog ideeen iemand?

Verwijderd

Probeer aan een nieuw fannetje te komen. Als hij eerder niet zoveel lawaai maaktje dan is hij gewoon versleten. De lagertjes ofzo, die zijn wat versleten.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-04 12:20
Mail Plextor voor een nieuwe, kan nooit veel kosten.

Flickr | Lego collectie

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Zo heet wordt een cd-writer toch niet?
Die dingen kunnen best heet worden hoor!! Het heet niet voor niks brander/burner, het beste kan je ze ook boven (òf ergens waar voor jouw kast het beste is) in je kast plaatsen

• ralphh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-01 21:07
Om dit oude topic maar weer eens uit de sloot te vissen: heeft iemand hier ooit nog iets op gevonden?

Ik heb zelf namelijk ook een PlexWriter 8/2/20 en die maakt ongeveer meer lawaai dan de rest van m'n systeem bij elkaar.
Pagina: 1