Hallo tweakers, mijn nieuwe windows 8.1 pc wordt uit zichzelf wakker uit de Sleep Mode, na een minuutje of 20-30. Ik heb reeds geprobeerd het probleem te verhelpen maar het is me nog niet gelukt.
in het CMD venster zegt dit:
>powercfg -lastwake
Wake History Count - 1
Wake History [0]
Wake Source Count - 0
>powercfg -devicequery wake_armed
Logitech HID-compliant Unifying keyboard
ik heb reeds geprobeerd alle apparaten via Control Panel -> Power Options uit te zetten en ook bij Device Manager (in het NLse windows heet dit volgens mij Apparaatbeheer) het vinkje weg te halen bij "Allow this device to wake up from sleep" oid. Ik heb ook speciaal gelet op de netwerkkaart en mag dit ook niet meer doen. Ook heb ik de optie uit staan dat de automatische updates om 02:00 de computer opstarten dus dat zou het ook niet moeten zijn...
Toch gebeurt het iedere keer weer. Hoe kan dit?
in het CMD venster zegt dit:
>powercfg -lastwake
Wake History Count - 1
Wake History [0]
Wake Source Count - 0
>powercfg -devicequery wake_armed
Logitech HID-compliant Unifying keyboard
ik heb reeds geprobeerd alle apparaten via Control Panel -> Power Options uit te zetten en ook bij Device Manager (in het NLse windows heet dit volgens mij Apparaatbeheer) het vinkje weg te halen bij "Allow this device to wake up from sleep" oid. Ik heb ook speciaal gelet op de netwerkkaart en mag dit ook niet meer doen. Ook heb ik de optie uit staan dat de automatische updates om 02:00 de computer opstarten dus dat zou het ook niet moeten zijn...
Toch gebeurt het iedere keer weer. Hoe kan dit?