Beste Medetweakers,
Ik ben nu in het bezit van een monitor van Samsung, om precies te zijn de Samsung Syncmaster s24b750. Ik ga binnenkort deze monitor verkopen omdat ik 2 gloedjesnieuwe monitoren ga kopen. Alleen die keuze is vrij lastig en daarom vraag ik jullie hulp.
Wat wil je bereiken?
Ik wil 2 monitoren wel dezelfde, die goed bij elkaar passen, en goed te gebruiken zijn voor gaming. De resolutie hou ik lekker bij Full HD (1920 x 1080). Ik wil hem iets groter hebben, ik zat namelijk te denken aan 27".
Wat mag het gaan kosten?
Het mag zo'n 500 euro gaan kosten voor 2 monitoren. Dus 250 per stuk. Als er voor iets meer echt iets beters is kan ik daar nog altijd naar gaan kijken.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeuren staan hierboven gemeld, hier nog even een opsommetje.
- Resolutie: 1920 x 1080
- Grootte: 27"
- Moet strak zijn qua uiterlijk en bij elkaar passen.
- 16:9
- IPS
- Géén bleeding, GEEN
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
De monitoren worden gewoon in mijn slaapkamer gezet naast mijn GamePC.
Wat heb ik zelf al bekeken?
Ik heb de pricewatch: LG IPS277L-BN Zilver, Zwart al gezien voor een leuk prijsje wat goed in mijn budget past, maar aan de reviews te zien niet heel goed, aangezien er nogal bleeding is in deze monitor. Erg jammer! Hebben jullie ervaring met deze monitor of een soortgelijke? Laat het weten in de reacties!
Ik wil jullie alvast heel erg bedanken voor jullie input!
Greetzz // Jamal //
Ik ben nu in het bezit van een monitor van Samsung, om precies te zijn de Samsung Syncmaster s24b750. Ik ga binnenkort deze monitor verkopen omdat ik 2 gloedjesnieuwe monitoren ga kopen. Alleen die keuze is vrij lastig en daarom vraag ik jullie hulp.
Wat wil je bereiken?
Ik wil 2 monitoren wel dezelfde, die goed bij elkaar passen, en goed te gebruiken zijn voor gaming. De resolutie hou ik lekker bij Full HD (1920 x 1080). Ik wil hem iets groter hebben, ik zat namelijk te denken aan 27".
Wat mag het gaan kosten?
Het mag zo'n 500 euro gaan kosten voor 2 monitoren. Dus 250 per stuk. Als er voor iets meer echt iets beters is kan ik daar nog altijd naar gaan kijken.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeuren staan hierboven gemeld, hier nog even een opsommetje.
- Resolutie: 1920 x 1080
- Grootte: 27"
- Moet strak zijn qua uiterlijk en bij elkaar passen.
- 16:9
- IPS
- Géén bleeding, GEEN
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
De monitoren worden gewoon in mijn slaapkamer gezet naast mijn GamePC.
Wat heb ik zelf al bekeken?
Ik heb de pricewatch: LG IPS277L-BN Zilver, Zwart al gezien voor een leuk prijsje wat goed in mijn budget past, maar aan de reviews te zien niet heel goed, aangezien er nogal bleeding is in deze monitor. Erg jammer! Hebben jullie ervaring met deze monitor of een soortgelijke? Laat het weten in de reacties!
Ik wil jullie alvast heel erg bedanken voor jullie input!
Greetzz // Jamal //