Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

2.0 / 2.1 Speakerset bij PC

Pagina: 1
Acties:

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-11 23:19
Medetweakers,

Ik zit na te denken over de aanschaf van speakers, alleen is dat niet bepaald mijn straatje ;)
Ik heb nu een Sennheiser HD 380 waar ik zeer tevreden over ben, maar wil er graag wat speakers bij voor muziek (Pop, Trance, Dance, House) en dan ook het liefst tijdens het gamen. Ik zat te denken aan bookshelf speakers, aangezien ik niet zoveel ruimte heb, in princiepe alleen links en rechts van mijn monitor en op de muur. :) Een paar dingen die ik mij af vroeg:

- Heb ik een versterker nodig? (ASUS P8Z77-V met dts connect en weet ik het wat, daar heb ik niet op gelet toen ik 'm kocht :D )
- Is een budget van max. €200 rëeel?
- Een paar winkels waar ik kan luisteren, muv saturn/mm
- 2.0 of 2.1 kanaals
- Is naast mijn monitor een goede plek? Niet te dichtbij? (±40-50 CM)

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:21

TheNephilim

Wtfuzzle

Misschien is de pricewatch: Creative Gigaworks T40 Series II wat voor je. Ik heb zelf de T20 en dat bevalt prima voor muziek. Compact genoeg en als ze een beetje warm gespeeld zijn klinken ze voor dat geld echt heel goed.

Mocht je wat meer bas willen zul je toch snel een 2.1 set moeten halen, dan voel je wat meer. Je kunt altijd nog wat meer op de professionele tour, al is je budget daarvoor misschien net even te laag.

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-11 23:19
Thnx! Ziet er erg goed uit inderdaad!
Vraagje: Zijn er mics die het geluid niet oppikken? Mic staat voor me en speakers komen dan naast mn beeldscherm te staan. Moet ik hiervoor even een kapje voor mijn mic knutselen of is het alleen mogelijk met top of the line mics?

[ Voor 75% gewijzigd door Woask op 30-04-2014 23:09 ]

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 22:22
Denk dat geen mic bestaat die niet het geluid van je boxen oppikt. Zeker niet als je aan het gamen bent. Kan je alvast vertellen dat je clangenoten/mensen in dezelfde TS channel het niet op prijs gaan stellen :D

Prima.

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
Wat je nog zou kunnen overwegen zijn de volgende speakers: pricewatch: Boston Acoustics A 25 set (Zwart) Hier komt erg goed geluid uit als je het vergelijkt met wat ze kosten. Waarschijnlijk beter dan het eerder genoemde setje, maar deze zijn ook 50,- duurder.

Daarnaast heb je dan nog een versterker nodig, deze zou ik tweede hands ergens vandaan trekken. En als je wilt kun je daarna altijd nog een subwoofer aanschaffen, mocht je het nog nodig vinden.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:21

TheNephilim

Wtfuzzle

PantoffelKnager schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:48:
Thnx! Ziet er erg goed uit inderdaad!
Vraagje: Zijn er mics die het geluid niet oppikken? Mic staat voor me en speakers komen dan naast mn beeldscherm te staan. Moet ik hiervoor even een kapje voor mijn mic knutselen of is het alleen mogelijk met top of the line mics?
Nee, dat gaat niet lukken! Ik heb zelf ook een losse microfoon, maar maar gebruik van een koptelefoon.
Pagina: 1