Beste mensen op t Forum,
Dit is voor het eerst dat ik een Topic open op dit forum, hopelijk in het goede rubriek.
Ik maak dit bericht na aanloop van hetvolgende probleem :
Sinds kort ben ik in het bezit van een Dell Precision M4400 notebook.
Afgelopen woensdag, na de pauze van school, bleef de tijd hangen op het Windows 8 lock screen, waarna een BSOD volgde, afgewacht en daarna deed de laptop niets meer.
BSOD fout : Video_TDR_Not found?
Maar het rare is, dan na een paar uur weer wat meer kwam, namelijk het boot screen.
Vandaag maar weer eens de laptop erbij gepakt om te herinstalleren naar Windows 7, alleen geen kik.
Het enige wat er gebeurt : Laptop geeft aan aan te staan, alleen geen beeld en gaat na 5~10 seconde uit.
Laptop ligt nu uit elkaar, morgen weer in elkaar zetten in de hoop van dat het apparaat weer opstart.
Specs :
CPU : C2D T9600
GPU : Quadro FX770M
Mem : 2x2 GB Samsung
HDD : Seagate 500GB..
Al gechecked :
-Verschillende fora, waarschijnlijk moederboard defect,maar dat lijkt mij vaag, omdat woensdag na er toch nog beeld uit kwam en windows gewoon draaide.
-Geheugen, werkt in andere laptops.
-extern scherm : geen beeld
Wie kan me uit de brand helpen, of tips geven?
Tevens nog een linkje of iemand waar ik goedkoop een Moederboard voor de Dell kan halen, mocht het defect zijn.
Alvast bedankt!
Dit is voor het eerst dat ik een Topic open op dit forum, hopelijk in het goede rubriek.
Ik maak dit bericht na aanloop van hetvolgende probleem :
Sinds kort ben ik in het bezit van een Dell Precision M4400 notebook.
Afgelopen woensdag, na de pauze van school, bleef de tijd hangen op het Windows 8 lock screen, waarna een BSOD volgde, afgewacht en daarna deed de laptop niets meer.
BSOD fout : Video_TDR_Not found?
Maar het rare is, dan na een paar uur weer wat meer kwam, namelijk het boot screen.
Vandaag maar weer eens de laptop erbij gepakt om te herinstalleren naar Windows 7, alleen geen kik.
Het enige wat er gebeurt : Laptop geeft aan aan te staan, alleen geen beeld en gaat na 5~10 seconde uit.
Laptop ligt nu uit elkaar, morgen weer in elkaar zetten in de hoop van dat het apparaat weer opstart.
Specs :
CPU : C2D T9600
GPU : Quadro FX770M
Mem : 2x2 GB Samsung
HDD : Seagate 500GB..
Al gechecked :
-Verschillende fora, waarschijnlijk moederboard defect,maar dat lijkt mij vaag, omdat woensdag na er toch nog beeld uit kwam en windows gewoon draaide.
-Geheugen, werkt in andere laptops.
-extern scherm : geen beeld
Wie kan me uit de brand helpen, of tips geven?
Tevens nog een linkje of iemand waar ik goedkoop een Moederboard voor de Dell kan halen, mocht het defect zijn.
Alvast bedankt!
http://rocketdock.com/images/screenshots/Carbon-fiber-Compaq-logo-by-Creato937.png