Verwijderen beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 02:53
Hallo,

Ik wil graag dat de beoordeling van Mr_sucky op mijn V&A beoordelingspagina wordt verwijderd.
Na overleg met Mr_sucky, geef ik toestemming om mijn beoordeling op zíjn pagina (ging immers om zíjn aanbod) weg te halen op zíjn pagina.

Het gaat hier om dat we een akkoord hadden bereikt over een advertentie van hem, waarna ik dagen niets hoorde om vervolgens te horen dat ie 't toetsenbord had weggegeven. Tussendoor kwam ie nog even met de vraag of ik nog interesse had, wat ik bevestigde.

Ik vind dat je zo niet met tweakers om kunt gaan, maar goed, wellicht ben ik te haastig geweest met mijn oordeel.

Dus bij deze, haal ze ajb weg. Ik sta altijd voor de tweakers die bij mij iets kopen klaar, maar nu staat er een beoordeling op die verkeerd geïnterpreteerd kan worden.

V&A pagina van 'Mr_sucky':
- gallery: Mr_sucky

V&A pagina van mij:
- gallery: Y_H

Ik heb deze link aan bovenstaande 'tweaker gestuurd, dat ie hier moet antwoorden.

Groet Youri

[ Voor 3% gewijzigd door Indifstublatia op 27-04-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingBob
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 19:24
Hallo,

Ik had eveneens a een oproep gedaan. Zoals boven is beschreven zouden we graag de beoordeling willen verwijderne.

Wijziging User Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verkeerde topic 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door Marly op 28-04-2014 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beide beoordelingen verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.