Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gibbs
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-07 11:43
Mijn setup:
- QNAP TS-420 Turbo met QPKG plugin TwonkyMedia Version: 7.2.7
- Samsung HT-E6750W Home Theater System
- Samsung E55F6400 TV

Wanneer ik video's afspeel vanaf de NAS via Twonky op de HTS loopt het geluid niet sync met de video.
Wanneer ik de video's direct op de PC of de TV afspeel zijn deze wel goed.
Het gaat om echt alle video's, geen verschil in format, grootte, etc.

Direct via de TV gebruik ik ook Twonky, dus aan Twonky of de NAS zou het niet mogen liggen.
Hopelijk weet iemand of het iets is met de instellingen op de Samsung E6750 Home Theater System.

Ik ben nu al 1,5 week bezig met vanalles aan het proberen, helaas na zelf een hoop proberen en zoeken op internet nog geen oplossing gevonden. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:22

FeaR

In GoT we trust

Bekend issue dat het beeld later is dan het geluid. Dit komt doordat de TV eerst het beeld bewerkt voordat het getoond wordt, het geluid ondergaat zo'n behandeling niet. Wat je kan doen is op de TV alle beeldverbeterende software uit zetten (GAME-mixer) of op de Home Cinema een audio delay instellen (mits aanwezig).

Hoe is verder alles aangesloten? Dat kan namelijk ook nog uitmaken, al gaat bovenstaande wel vaak op. Als je bijvoorbeeld beeld en geluid naar de TV stuurt met HDMI en dan de Audio Out van de TV gebruikt is het geluid veelal ook in synch omdat de uitgang is aangepast. Let wel dat je dan de mogelijkheid tot HD audio verliest en grote kans op DTS ook.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.