Wegens doodgaan van de oude op zoek naar een nieuwe printer. De oude was een Canon MP560, vond het zelf een ongemakkelijk tot zelfs slecht ding wegens allerhande kleine probleempjes, vastlopers, soms traag/foutief printen etc.
Concreet zoek ik het volgende:
Over laserprinters lees ik echter berichten ivm gezondheidsrisico's (de een al wat genuanceerder dan de andere). Aangezien de printer in een ruimte waar vaak mensen zijn staat, is dit belangrijk. Iemand die weet of het echt verschil uitmaakt met andere printers?
De pricewatch geeft heel veel opties, maar ik heb geen idee hoe ik moet bepalen of het nu goede zijn of niet, iemand die mij op weg kan helpen?
Concreet zoek ik het volgende:
- Budget rond €200, liefst minder
- Wordt 90% van tijd gebruikt voor documenten (dus moet vooral daarvoor geschikt zijn, > 8 ppm), echter is geen kleur enkel een optie als zwart-wit veel beter is.
- dubbelzijdig, scanner (of is het beter dit los te kopen?), printen over netwerk (router) vereist.
Over laserprinters lees ik echter berichten ivm gezondheidsrisico's (de een al wat genuanceerder dan de andere). Aangezien de printer in een ruimte waar vaak mensen zijn staat, is dit belangrijk. Iemand die weet of het echt verschil uitmaakt met andere printers?
De pricewatch geeft heel veel opties, maar ik heb geen idee hoe ik moet bepalen of het nu goede zijn of niet, iemand die mij op weg kan helpen?