Ik wil de MSI R9 270 2GB kopen. Ik vroeg mij dus af of dit een goede kaart is voor simpele games als minecraft, dota 2, tribes ascend, gmod etc. Zou ik deze spellen op 40 fps kunnen spelen, hoeft niet zo zeer op de hoogste kwaliteit.
Verwijderd
Zelf heb ik de MSI R9 270 2GB en het is een super kaart!
Als je naar mijn profiel gaat, zie je bij de reacties onderaan een paar fps van verschillende games op ultra op 1920x1080. Verder staat er nog wat info over geluidsproductie, warmteproductie en overclockbaarheid.
Als je naar mijn profiel gaat, zie je bij de reacties onderaan een paar fps van verschillende games op ultra op 1920x1080. Verder staat er nog wat info over geluidsproductie, warmteproductie en overclockbaarheid.
Ik zie het, dan zal het zeker future proof zijn voor mij. Ik kan heel erg slecht tegen lag, dan zeggen mensen wat is het probleem? Dus dat komt mooi uit dat deze kaart dan lekker smooth loopt. Dankjewel voor het reageren : D
Verwijderd
Ik heb ook ff mc gedownload om te kijken wat ik daar haal voor fps.
Dit zijn de settings die ik heb genomen (dit is wel met overclock aan):

Met deze settings haal ik gemiddeld 120 fps.
Dit zijn de settings die ik heb genomen (dit is wel met overclock aan):

Met deze settings haal ik gemiddeld 120 fps.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2014 12:37 ]
Wel, volgens mij zijn er genoeg reviews over deze kaart op het internet. ergens snap ik dat je deze vragen hier wil stellen, maar een klein beetje zoekwerk zal jou en ons een hoop leveren.
Verwijderd
@RobbertStroet
Het overclocken maakt wel een redelijk verschil. Ik denk gemiddeld iets van 5 tot 10 fps afhankelijk van het spel. In MSI Afterburner heb ik een fanprofiel gemaakt waarbij de kaart altijd op 30% draait, hoe hoog de temperatuur ook is. Op dit percentage is de kaart super stil. In idle hoor je hem niet en ook onder load is hij niet te horen. Dit komt door mijn stock cpu-koeler die tijdens het gamen een beetje luid wordt, maar de kaart is dus niet te horen.
@westlym
Tuurlijk, hij had op internet kunnen zoeken, want er zijn genoeg reviews, maar dit topic is voor vragen.
Het overclocken maakt wel een redelijk verschil. Ik denk gemiddeld iets van 5 tot 10 fps afhankelijk van het spel. In MSI Afterburner heb ik een fanprofiel gemaakt waarbij de kaart altijd op 30% draait, hoe hoog de temperatuur ook is. Op dit percentage is de kaart super stil. In idle hoor je hem niet en ook onder load is hij niet te horen. Dit komt door mijn stock cpu-koeler die tijdens het gamen een beetje luid wordt, maar de kaart is dus niet te horen.
@westlym
Tuurlijk, hij had op internet kunnen zoeken, want er zijn genoeg reviews, maar dit topic is voor vragen.
Oei, je hebt gelijk. Mijn excuses aangeboden....verkeerd gekeken...thanks voor jouw nette antwoord - feedback...Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:28:
@RobbertStroet
@westlym
Pagina: 1