Toon posts:

Ge-Force2 MX Tv-OUT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil dus mijn TV-OUT proberen alleen nu krijg ik hem alleen maar zwart-wit op het scherm, ik heb hem via een ronde plug (ongeveer het zelfde als een PS/2 plug)aangesloten, ik weet niet beters dan plugen en werken ....

Maar moet ik anders nog iets instellen of veranderen....?

Verwijderd

Kijk eens bij je instellingen of je PAL hebt ingesteld en niet NTSC.

Verwijderd

Topicstarter
ja, hij staat op PAL daar had ik al naar gekeken ....

Verwijderd

Mmm... hoe heb je de zooi aangesloten precies? Je hebt een soort PS2 stekkertje in je videokaart, die loopt volgens mij over naar een soort gele tulp-stekker-ingang. Daarin heb je een een soort tulp-stekker ingedrukt en aan de andere kant van die stekker, zit je TV. (Heb je dit met SCART gedaan?)
Als dat zo is, heb je het goed aangesloten. Heb je al geprobeerd om nieuwe drivers te installeren? Dat had ik ook met mijn GeForce2 MX voordat mijn TV-out eindelijk goed begon te werken...

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 19:24 schreef Firemoth het volgende:
Wil dus mijn TV-OUT proberen alleen nu krijg ik hem alleen maar zwart-wit op het scherm, ik heb hem via een ronde plug (ongeveer het zelfde als een PS/2 plug)aangesloten
Dat heet een s-video uitgang...

Verwijderd

Topicstarter
oke, zal eens proberen met nieuwere drivers...

heb hem namelijk via "PS/2" naar "PS/2" en vervolgens een SCART kastje in TV waar ik dus mijn "PS/2" op klik en alles werkt alleen alles in zwart-wit....

zal dus een de drivers proberen..

Verwijderd

Ah ja, je hebt het dus niet met die tulp-achtige stekkertjes gedaan. Ja, dan weet ik dus niet zeker of het wel goed moet werken, want dat heb ik dus nog nooit geprobeerd!

Verwijderd

Topicstarter
werkt nog steeds niet.... ook niet met nieuwste drivers....

Ik vind dit echt vervelend... :'(

Verwijderd

Heb ook een probleem met mijn Geforce 2 MX TV-out. Op een of andere manier ziet hij het als een dual, due ik kan hem links, rechts onder, boven instellen, maar niet zoals het hoort. Iemand die me kan helpen??

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 19:24 schreef Firemoth het volgende:
Wil dus mijn TV-OUT proberen alleen nu krijg ik hem alleen maar zwart-wit op het scherm, ik heb hem via een ronde plug (ongeveer het zelfde als een PS/2 plug)aangesloten, ik weet niet beters dan plugen en werken ....

Maar moet ik anders nog iets instellen of veranderen....?
weet je zeker dat je TV svhs, want dat komt uit een s-video uitgang, ondersteunt?

Verwijderd

precies wat koeschaap zegt.. als je tv geen svhs ondersteund, dan ga je weinig kleur krijgen

check dus de handleiding van je tv
als er meerdere scart aansluitingen opzitten probeer dan de andere , meestal is 1 van de 2 wel svhs

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier is nog een topic over geweest 2 dagen geleden ofzo, dus als je de search gebruikt kom je vast een heel end.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 19:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

als je de s-video gebruikt en je tv ondersteund dat niet, krijg je een mooi zwart/wit beeld :)
je kunt dus dan beter die andere aansluiting op de videokaart gebruiken...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Pagina: 1