Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11 00:20
Hallo

Ik ga de laatste maanden ver over mn databundel heen. Terwijl ik eigenlijk niet zo heel veel op het 3g netwerk zit. Op de mb meter app van kpn zie ik dat het overgrote deel naar "overige processen" gaat.

Is er een app, waarbij je per app kunt instellen of hij gebruik mag maken van het mobiele netwerk. Zo wil ik bijvoorbeeld instellen dat alleen whatsapp en mn mail gebruik mogen maken van 3g.

Met vriendelijke groet

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39
In android kun je bij Instellingen > Datagebruik zien welke apps er hoeveel verbruiken. Als je dan ziet dat er een app is die je teveel vind gebruiken kun je "Achtergronddata beperken" aanvinken. Dan kan de app geen data meer verbruiken als je een mobiel netwerk gebruikt.

Of er apps zijn om dat allemaal te beheren weet ik niet maar ik vermoed dat een app dat niet zomaar mag/kan doen.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Achtergrondgebruik kun je in android instellen. Om een app helemaal dicht te zetten zijn er firewall achtige apps, maar dan moet je root hebben op je telefoon.

Google Play: Android Firewall

Wifi tethering kan ook snel veel gebruiken. (afgelopen maand 224 MB op 1 dag :( )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• ibiben95
Dankjuliewel. het is opgelost:)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:17

Fiber

Beaches are for storming.

ibiben95 schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:59:
Dankjuliewel. het is opgelost:)
Hoe..?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• ibiben95
Ik heb mijn telefoon geroot en daarna android firewall geinstalleerd. Maar op de manier zoals R____D die beschijft werkt het ook perfect
Pagina: 1