Het is een klein dingetje, maar er lijkt een kleine discrepantie te bestaan tussen {} en []. Ik dacht, ik meld het even
En wat moeten we zien? Je plaatjes werken niet.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Hier doen ze het anders prima..
Ik zie ze wel. Blokkeer jij referrals? Volgens mij is dit zo'n host die aan de referral ziet of ie het plaatje of de html-versie wil laten zien.Hero of Time schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:06:
En wat moeten we zien? Je plaatjes werken niet.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Is dat eerste een bookmark? Die houden namelijk de titel die je ze geeft wanneer je ze aanmaakt, ook als de topictitel aangepast wordt. Ik vermoed zomaar dat die topictitel eerst was zoals in die bookmark en later is aangepast naar de vorm in je tweede plaatje.
[ Voor 97% gewijzigd door NMe op 27-04-2014 13:11 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Er wordt hoe dan ook de HTML versie getoond. Het plaatje zelf staat op i.snag.gy. Maakt niet uit wat ik doe, ik zie het plaatje gewoon niet in z'n post. Heb wel 3rd party cookies uit staan (en ga ik ook niet veranderen).Room42 schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:08:
[...]
Ik zie ze wel. Blokkeer jij referrals? Volgens mij is dit zo'n host die aan de referral ziet of ie het plaatje of de html-versie wil laten zien.
Verwijdert, dacht ik even behulpzaam te zijn....
[ Voor 76% gewijzigd door Raven op 27-04-2014 15:57 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Daar gaat het nu even niet om hier
offtopic:
Welke browser gebruik jij dat je niet gewoon rechts kunt klikken en view image kunt doen?
Welke browser gebruik jij dat je niet gewoon rechts kunt klikken en view image kunt doen?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Het is überhaupt voor een ander topic ook niet interessant. De devvers kunnen er niks aan doen als jouw browserinstellingen je een bepaald plaatje niet laten zien.Hero of Time schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:04:
[...]
Daar gaat het nu even niet om hier. Dat is voor een ander topic, want meerdere mensen hebben er last van in bepaalde omstandigheden. De plaatjes heb ik uiteindelijk wel gezien, door zijn berichtcode te bekijken en de URL te c/p'en.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Room42 schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:30:
offtopic:
offtopic:
Opera 12.16, Linux, maar ook 10.50 geeft hetzelfde weer. Geen idee voor andere browsers, die heb ik niet geïnstalleerd hier. Rmb en dan "open image" is geen optie, omdat 't niet wordt gezien als plaatje.
Opera 12.16, Linux, maar ook 10.50 geeft hetzelfde weer. Geen idee voor andere browsers, die heb ik niet geïnstalleerd hier. Rmb en dan "open image" is geen optie, omdat 't niet wordt gezien als plaatje.
Hoeft niet hier in SB oid te zijn, kan ook in CSA om te weten welke settings je eventueel nodig hebt om 't wel te kunnen zien. Maar eigenlijk moet men gewoon goed linken.NMe schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:43:
[...]
Het is überhaupt voor een ander topic ook niet interessant. De devvers kunnen er niks aan doen als jouw browserinstellingen je een bepaald plaatje niet laten zien.
Pagina: 1