Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ik zoek een simpel receivertje voor mn moeder

Pagina: 1
Acties:

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-11 17:38
Hoi,

Mijn moeder is aan het verhuizen en de Z5500 set die ze momenteel bij de tv heeft gaat niet mee.
Ik heb nog een setje Eltax Monitor III's liggen en die wil ik op een standaard naast de tv zetten.

Nu ben ik op zoek naar een simpel receivertje wat goedkoop is. Er moet een dvd spelertje en een kastje van Ziggo op aangesloten kunnen worden.
2.0 is genoeg en het zou wel handig zijn als haar Harmony afstandsbediening compatible is, maar volgens mij stuurt dat ding alles wel aan.
Verder zou het handig zijn als ie qua formaat klein is. Sowieso platter dan de normale modellen zegmaar, maar kleiner in de breedte zou ook welkom zijn gezien haar tv meubeltje.

Ik heb even rondgeneusd op internet, maar er zijn zoveel receivers te koop dat ik door de bomen het bos niet meer zie en niks tegenkom wat aan mijn wensen voldoet.

Heeft iemand advies wellicht?
Bedankt alvast :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het is handig als je dingen ook concreet kan aangeven, wat is een klein formaat?, wat is een simpel receivertje? , wat is goedkoop?. Welke modellen ben je in je zoektocht tegen gekomen binnen je gestelde eisen en wat waren de resultaten ervan via google? En de modellen die je tegenkwam, waarom voldeden ze niet aan je eisen etc....

[ Voor 13% gewijzigd door Fietsbel op 26-04-2014 21:45 ]

39

• vosss
Klein formaat heb ik aangegeven dacht ik zo. Platter dan de normale modellen. Iedereen weet wat normale modellen zijn en wat de afmetingen daarvan zijn ongeveer. En dan zoek ik platter dan dat en als het kan ook minder breed. Hoeveel minder breed en hoeveel platter doet niet ter zake; als het maar kleiner is dan de gangbare modellen.

Simpel is 2.0 een HDMI aansluiting of 2 en een afstandbediening. Verder hoeft er weinig poespas op te zitten.

Goedkoop is tot max 200 euro nieuw.

En ik ben nog geen modellen tegen gekomen die aan die eisen voldoen, vandaar mijn vraag hier. :)

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-10 03:58

we_are_borg

You will Comply

Het probleem als je gaat afwijken van de gangbare formaten dat het duurder wordt ook de combinatie 2.0 en HDMI is zeer moeilijk te vinden. Het beste kan je kijken naar 5.1 en dan HDMI en normaal formaat nemen dan ben je ongeveer 175 euro kwijt, wil je klein dan is het al gauw 260 euro http://www.bestekeus.nl/p...1-ref-beslist.html?ref=15

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• vosss
Die Pioneer kwam ik net ook al tegen. Hmz dat is wel vervelend. Er zijn zeker geen andere opties om haar tv geluid te upgraden met die Eltax speakers erbij wel? Of kan ik op een of andere manier ook alleen het geluid via een versterkertje laten lopen?

Ik zal morgen eens kijken welke aansluitingen ze allemaal heeft momenteel.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Verhiuzing naar CEA aangezien het om een aankoopadvies gaat.

Verder lijkt me dit een redelijk onmogelijke zoektocht aangezien 200 euro nieuw al zeer karig is voor een hele receiver. Daarbij is het aanbod slim-line receivers redelijk karig wat de zoektocht nog lastiger maakt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• vosss
Ik zag het al ja. Ik denk dat ik dan maar gewoon voor die Pioneer VSX S310 ga. Dat past in elk geval wel.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarom HDMI en al die doorkoppeling?
Als je de boel via HDMI en SCART (DVD speler) naar de TV laat lopen en van daar af een stereo kabeltje naar dat stereosetje laat lopen, ben je dr toch?
Dan wordt de enige eis ineens een AUX aansluiting, al dan niet digitaal (afhankelijk van de aansluicapaciteiten van de TV).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1