Toon posts:

Waterkoeling fase2, bijna klaar.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay daar ben ik weer, nu met een iets kompletere kast.
kijk dan maar even. 8-)

Voor begin fase kan je nog hier kijken, fase2 en hier, fase1

Afbeeldingslocatie: http://www.jaruz.com/teentimes/moreimages/fase2_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jaruz.com/teentimes/moreimages/fase2_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jaruz.com/teentimes/moreimages/fase2_7.jpg
BlowHole, om warme hd lucht naar buiten te helpen.
Afbeeldingslocatie: http://www.jaruz.com/teentimes/moreimages/fase2_8.jpg
Ik moet nog wat verzinnen om voor de radiator te zetten, het liefst wil ik hele fijne gaas, maar die kan ik nog nergens vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.jaruz.com/teentimes/moreimages/fase2_9.jpg Even een close up van het front, Ik heb Hammerite silver/grijs hamerslag spul gebruikt, komt in een spuitbus en is voor metaal bedoeld, hier zie je dat het ook best wel goed aan het plastik frontje hecht met een beetje groff effect.

Ik moet de voetjes ook nog een kleurtje geven, maar ik heb nog geen accent kleurtje gevonden.

Verwijderd

Kijk, dat ziet er nou gewoon NETJES uit. Goed werk!

Verwijderd

Geen diskette station. :?

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Je bent nog wel iets vergeten.... misschien dat dat nog komt, maar je pootjes van de kast zijn niet gekleurd in dat zilver/grijs metalic..... :)

edit:
Smiley werkte niet :)

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

Verwijderd

Topicstarter
yeah dat komt nog maar ik dacht om dat in een accent kleurte doen mischien blauw net als de leds of rood..hmmm dono yet.

oh yah die diskette heb ik er voor nu maar uit gelaten gebruik ik toch haast nier, ik zat er aan de denken om een diskette stealth mod te doen achter een van de grote bays ofzo, zou leuk zijn als je op het baytje tikt en dat ie dan open gaat met de diskette station erachter gescholen. B-)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

Epsilon

ziet er netjes uit
mooie papst van in de zijkant :P

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

Epsilon

maar je 3,5" bracket zit achterin
hoe kom je bij je floppy drive??
ok ok
die zijn niet echt meer nodig
opstarten kan ook van cd-rom

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Die is vet strak, heel netjes en coel :)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 21:04
Dit is nu wat ik een knappe mod noem. Echt zalig mooi, proficiat, ik ben bijna sprakeloos. Na al die wannabe mods eindelijk eens een mod die echt AF is. Knap.

Verwijderd

Topicstarter
Done, it shall never be... 8-)

Verwijderd

damn wat een relaxte case (hij was van mij toen ie nog lelijk was :P ) nice gedaan hee, kheb hem met eigen ogen kunnen zien en het is sssswwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

Ik ga straks ook waterkoeling nemen is zo phat. Nu nog wat voor die radiator vinden.

Misschien volgende mod, window + blacklight + fluoriserend water. :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Mooi gedaan :)
Is dit dan geen fase 3, aangezien je fase 1 en 2 al gehad hebt?
Ik wil topictitel wel ff voor je veranderen als dit zo is.

Verwijderd

erug netjes... mijn vraag alleen waarom je fanbus niet ook gepaint is? en je cdrom...

Verwijderd

Topicstarter
nee klopt dit is nog steeds fase 2, bij fase3 komt hopelijk een peltier bijkijken.

yah diem baybus en cdrom heb ik zo uit me oude case gehaald daar wil ik ook wat mee doen, mischien hetzelfde accent kleurtje dat ik voor de case pootjes wil gaan gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee wat ik voor die radiator opening kan zetten?? ik ben op zoek naar hele fijne gaas, maar nog niets gevonden.
Dat spul wat je voor ze voor de luidsprekers zetten kan ook wel een iedee zijn, maar dan moet ik een sooort frame maken die ik dan aan de voorkant kan plakken of schroeven.

Verwijderd

Netjes hoor, goed werk.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op zondag 10 juni 2001 23:40 schreef Mighty1 het volgende:
Iemand een idee wat ik voor die radiator opening kan zetten?? ik ben op zoek naar hele fijne gaas, maar nog niets gevonden.
Dat spul wat je voor ze voor de luidsprekers zetten kan ook wel een iedee zijn, maar dan moet ik een sooort frame maken die ik dan aan de voorkant kan plakken of schroeven.
Mijn radiateur begint idd nu ook stof te verzamelen. Op die buitenlandse sites zie je vaak fanguards met stoffilter (van die zwarte plastic dingen).
[edit plaatje]
Afbeeldingslocatie: http://www.theoverclockingstore.co.uk/productpics/800092.jpg

[/edit plaatje]

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

knap hoor mijn komplimenten ;)

Verwijderd

Topicstarter
yeah klopt die fanfilters ken ik, die heb ik bij de Display gezien. Maar ik zoek iets dat ik voor me radiator kan zetten, want die fan zuigt lucht door me radiator heen en blaast het er aan de zeikant eruit.

Verwijderd

Nice case ook btw

Verwijderd

Bij de diy-boer hebben ze fijn gaas dat lijkt op die oude race-wagen grillen. Het idee van allemaal verzette sneetjes in metaal en dan hard trekken, tot de gaatjes de vorm van wybertjes hebben. :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Bij metaalboeren hebben ze allerlei spul voor dit soort werk.

Mooi verhaal: De Ferrari F40 heeft als achtergrille (waar de lampen gemonteerd zijn) ook van dat "wybertjesgaas".

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 10:54

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Ziet er indeed mooi uit, wel een vraagje over je waterkoeling, heb jij nog iets van een reservoir ergens zitten, kannik zo niet ontdekken op de foto's

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, er is geen reservoir, het is een inline setup, dus het pompje circuleert het water wat in de leidingen en de radiator zit.
Ik heb met deze radiator geen verschil in temps gemerkt toen ik van reservoir naar inline setup ben gegaaan.
nu is het vrij cool hier, 21graden
ik kan me watertemp nu niet meer meten, maar me case temp is 25c en me cpu idle temp is nu 28c, onder stressed zal dat mischien rond de 30-31 komen.

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 10:54

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Zijn mooie getallen :)

Hoe krijg je zoiets dat goed ontlucht ? daar heb je toch een reservoir voor nodig ?

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Als het geheel nou te warm wordt, hier een tip:

Gooi een paar ijsblokjes in je water >:)
Moet je maar eens kijken hoe snel hij weer koel is :P

Verwijderd

Topicstarter
yeah daarom heb ik de slangen wat lang gelaten. Ik kan de helepomp eruit trekken onder, waterdompellen, vol laten lopen en wachten tot al het lucht eruit is dan de intake slang onderwater er aan koppelen en je bent klaar. 8-)

Verwijderd

Is het dan niet makkelijker om wel een reservoir te hebben?

-Meer water, dus minder snel opwarming,
-makkelijker waterkoelen --> IJSBLOKJES >:)
-en eventuele luchtbel vorming is er niet!!

Die manier die je nu hebt, lijkt me vrij omslachtig. :? Het is echter wel mooier zonder reservoir

Verwijderd

Topicstarter
Iemand mischien een addresje waar ik online van Wat fijne gaas kan bestellen om voor de radiator opening te plaatsen, of mischien een autozaak die moeten ook wel een soort radiator grill hebben of niet.

Ik ben zo een beetje alle DIY zaken in de buurt langs gegaan en niemand heeft wat ik zoek.
Pagina: 1