Toon posts:

Budget PC ~ €350 - €400.-

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik wil binnenkort aan een budget PC gaan bouwen waarmee ik weer een tijdje plezier heb. Ik heb al gekeken als ik eventueel niet iets kon aanpassen aan deze PC alleen zou ik hier niks mee opschieten aangezien deze redelijk op leeftijd is. Dit is dus ook de reden dat ik een nieuw budget systeem wil samenstellen al ben ik hier niet bepaald goed in, excuses daarvoor ;)

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil voornamelijk dat mijn PC een paar spellen kan runnen die niet bepaald veel vragen van de specs. Ik wil daarnaast ook graag wat kunnen doen met programma's zoals Photoshop en Sony Vegas omdat ik deze ook regelmatig gebruik op school.

De spellen waarover ik het had zijn:
Assetto Corsa
F1 2013
FIFA 14
Battlefield 4

Zoals je al misschien een beetje door hebt zijn dit opzicht geen spellen die heel veel van de PC zullen vragen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €350.- tot €400.- euro. Ik weet dat dit aan de vrij lage kant is maar het is niet anders op dit moment.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Infeite neem ik niks mee behalve de muis, het toetsenbord en me beeldscherm die ik tevens in een later stadium wil veranderen mits dit kan!

Het beeldscherm wat ik momenteel heb is een Samsung SyncMaster 713BM

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vrijwel alles wat een PC moet bevatten en zoals ik al aangaf neem ik 'slechts' drie dingen mee naar mijn nieuwe PC.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen merkvoorkeuren en dat komt vanwege mijn budget. Ik zou echter wel graag de meeste spellen op high willen spelen en na 1.5 - 2 jaar willen upgraden en dat lijkt me opzicht ook wel mogelijk met mijn samengesteld lijstje.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee mijn enigste wens is dat ik over een paar weken weer fijn en normaal kan gamen. :P

Mijn samengestelde lijst is exclusief videokaart omdat ik er niet wijs van werd welke hierbij het beste zou passen. Ik merkte later dat de processor misschien wat overkilled is vergeleken bij wat mijn budget is.

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/avbdhb8mtzn.png

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Verander even je lijstje door op de knop "genereer RML" te klikken en de tekst in je beginpost te zetten!

Daarbij is je processor inderdaad veel te duur binnen dit budget. Ik zou eerder kijken naar iets als het budget game systeem uit de BBG. Inclusief alles dat nog ontbreekt komt dit huidige systeem zo boven de 500 uit.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed€ 68,-€ 68,-
1MSI A78M-E45€ 43,06€ 43,06
1Club3D Radeon R9 270 '14 Series€ 143,03€ 143,03
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 46,86€ 46,86
1Cooler Master N300 (Closed)€ 33,50€ 33,50
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 54,99€ 54,99
1Corsair Builder CX430 Bronze€ 37,-€ 37,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 426,44

Gezien je een vrij simpele monitor hebt, kan je waarschijnlijk ook nog wel een goedkopere videokaart nemen. Daar hebben anderen verstandigere meningen over dan ik.

[ Voor 140% gewijzigd door br00ky op 26-04-2014 17:57 ]

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10 10:50
Kijk eens in dit forum: Game PC €450

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Jorisvantiel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-06-2023
heyy ik wil ook graag zo iets in vullen want ik wil graag een pc bouwen maar ik heb geen idee hoe

kan je vertellen waar je zo een topic aan maakt?

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-11 14:05
Kan je de harde schijf/kast/voeding niet meenemen ? Dat scheelt zo'n kleine 150 euro op het budget game systeem uit de BBG. Dan valt dit nog ruim in je budget en heb je een zeer leuke machine voor het geld.

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:08
@Jorisvantiel

Als je nou hier naar toe gaat : Desktop Aankoopadvies staat rechts bovenaan een blauwe knop "Nieuw Topic" :)

lees wel eerst even het DAA beleid door en beantwoordt ff de vragen die daar in staan.
Kom met een eigen opzetje, dan kunnen we je daarna helpen aan de beste setup voor jouw doeleinden/budget :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.