amiga games werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Ik weet niet of deze topic is toegestaan dus bij voorbaad SORRY.

Ik heb laatst UAE gedowned om eindelijk weer een keer dat strakke spel moonstone to spelen. Nadat ik alle instellingen goed had gezet dubbelklikte ik op moonstone1 en er opende zich een venstertje van uae, ik druk ok en plotseling wordt het beeld zwart en daarna paars met rechts in beeld iets dat op een amiga moet lijken met een flop die langzaam de drive ingaat. Verder doet ie dus helemaal niks, noppes, nada. Weet iemand wat ik fout doe

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

sorry ik weet het niet...

maar ik was vet verslaafd aan moonstone

kick spel vooral met 2 spelers

Verwijderd

Mischien domme vraag... heb je een kickstart?

Verwijderd

ow lama...

Verwijderd

Ga naar mijn site en vraag het op mijn forum?
Moonstone moet het doen.

http://i.am/godflesh
Amiga Emulation Nation

je hebt een kickstart nodig(liefst 3.1).

Probeer WinFellow eens..is mijn favoriet...er is een link op mijn homepage.

• ajampaniki
dus dat is jouw site. Ik was er al een keer geweest maar kwam er niet verder mee. Ik zal het nog ff een keer proberen

• ajampaniki
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/planetnamek4u/images/amiga.jpg

dit krijg ik dus als ik moonstone opstart

• ajampaniki
sorry maar *bumb*

Verwijderd

Dan is jouw Moonstone.ADF niet goed en dus laad hij niet...

andere versie proberen zou ik zeggen.

Verwijderd

Waarom speel je niet gewoon de PC versie van Moonstone ?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als het een oud spel is, zelfs voor Amiga begrippen, zou het kunnen dat het spel niet werkt onder Kickstart 3.1... heb je de mogelijkheid om terug te kicken naar 2.1?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Misschien een domme vraag, maar je hebt toch wel een versie van Workbench?

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Moonstone is cool.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Pak KickStart 1.3 en zet al je extended memory functions in WinUAE uit. (Ik vind zelf WinUAE beter dan Fellow maar ik heb WinFellow nog niet geprobeerd).

Veel games doen het juist NIET goed als je extra geheugen etc in je Amiga gepropt had. Gewoon plain vanilla A500 settings werken het beste en Kickstart 1.3 werkt met alle normale Amiga games. Workbench heb je niet nodig.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

WinUAE ondersteunt meer dingen: AGA, Picasso etc, maar is ontzettend buggy vind ik.

WinFellow is mijn absolute favoriet!

Je kunt elke kickstart gebruiken..1.3 is het meest compatible...

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Huh? Ik dacht dat Fellow alleen voor DOS was?

* DroogKloot loopt blijkbaar achter en zal eens achter die andere emulator aangaan...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Heheh dat dacht ik ook. In mijn "tijd" was Fellow alleen voor DOS.. werkte wel beter dan UAE vond ik.

Alleen de latere WinUAE's vind ik weer iets beter.. Maar WinUAE werkt HEEL anders dan WinFellow. WinFellow/Fellow zijn geschreven zodat je de Amiga games gewoon kan spelen op je PC. WinUAE gaat veel en veel verder en tracht ALLE aspecten van de Amiga PC te emuleren.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:58

JK

Zo te zien heb je een Moonstone versie die geen startup-sequence heeft, dus wil ie niet booten, de kickstart is wel in orde :)

Dusseh.. probeer eens een Workbench te laden (minimaal v2.0), en dan die moonstone 'diskette'-rom erin pleuren... misschien dat je dus een HD versie hebt.

Heb hier een berg met amiga roms, net als GodFlesh, alleen hij heeft er zoveel als mij, en dat vermenigvuldigen met uh 5 ofzo. Dus een hele zooi meer ;)

Budbrain demo's zijn cool :7

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik probeer mijn ADF collectie naar mijn A2000 over te hevelen maar dat wilt nog niet echt lukken geloof ik.. :(

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Beetje offtopic maar:
Zijn er nog meer mensen met problemen met Cloanto's Amigha Forever 3 en 4 ?

Ik kan wel bestanden ophalen, maar niet verzenden.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Erhm was da? :)

Verwijderd

Cloanto heeft de rechten van Amiga corp overgekocht van kickstarts & Workbench...zij proberen geld te verdienen aan Amiga emulatie.

Vind ik persoonlijhk erg zielig...en doe er ook niet aan mee :)
Pagina: 1