Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 21:06
Ik ben aan het solliciteren bij een verzekeraar om als vakantiekracht internationaal hulpverlener te worden, dat komt in de praktijk neer op het volgende: je wordt gebeld door mensen op vakantie in nood; ze kunnen een ongeluk gehad hebben, bestolen zijn, of wat dan ook, ik moet er dan voor zorgen dat ik erachter kom wat precies het probleem is en ze zo goed mogelijk help (bijvoorbeeld door vervangend vervoer te regelen, nieuwe vliegtuig tickets te boeken, etc).

Nu moet ik een korte (3-5 regels) omschrijving geven waarom de 5 kernwaarden op mij van toepassing zouden zijn. Hebben jullie misschien nog ideeen? Ik heb hiervoor namelijk alleen bij een bierbrouwer in de fabriek gewerkt en als parkinghost in een garage, dus erg veel heb ik daar niet aan. Ik studeer rechtsgeleerdheid, ben op dit moment bezig aan mijn master.

Geef per competentie aan in 3-5 regels met een voorbeeld, waarom deze op jou van toepassing is.

- Inleven

- Verbinden

- Waarmaken

- Gedreven

- Klantgericht

Ik heb er dus erg veel moeite mee om iets goed te verzinnen, elke vorm van hulp is daarom meer dan welkom en wordt zeer gewaardeerd!

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 26-04-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gewoon STAR methode toepassen.

Wikipedia: Situation, Task, Action, Result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Tja... ergens zou ik zeggen lees er niet te veel in. Elk bedrijf heeft dit tegenwoordig dat ze lopen te dwepen met kernwaarden. Uiteindelijk wordt je gewoon callcenter medewerker die telefoontjes beantwoord. En dat zelfs alleen voor de zomerperiode. No offense natuurlijk, maar ik zou niet een heel epistel gaan schrijven.

Je hoeft dit natuurlijk niet allemaal uit je werkervaringen te putten gezien je daar nog niet veel van hebt, maar je kan ook bijvoorbeeld schoolsituaties aanhalen. Ik neem aan dat andere mensen die solliciteren naar die functies ook gewoon studenten zijn. En ik vraag me ook echt af in hoeverre ze hiernaar onderzoek gaan doen. Schrijf een goede brief waaruit blijkt dat je gewoon netjes mensen te woord kan staan en ze kan helpen.

Goed, het zal wel weer een rant van mijnerzijds zijn maar ik krijg altijd jeuk als men zo begint met kernwaarden, STAR en dat soort aanverwante zaken. Het is een soort management gebabbel wat weinig toevoegt. In het geval van sollicitaties denk ik meer dat je er beter aan doet een nette brief te schrijven en een overzichtelijk CV aan te leveren. Vermijd het gebruik van buzzwords en andere vage taal. En let op je spelling en grammatica. :) Een sollicitatiebrief met spelfouten is toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:32

Fiber

Beaches are for storming.

Outlandos schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:52:
[...]

Geef per competentie aan in 3-5 regels met een voorbeeld, waarom deze op jou van toepassing is.

- Inleven

- Verbinden

- Waarmaken

- Gedreven

- Klantgericht

Ik heb er dus erg veel moeite mee om iets goed te verzinnen...
*Je hoeft niet te reageren...*

[ Voor 24% gewijzigd door Krisp op 28-04-2014 22:28 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
En dit is dus waarom ik techneut ben :D

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 15:19

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Ik ben aan het solliciteren bij een verzekeraar om als vakantiekracht internationaal hulpverlener te worden, dat komt in de praktijk neer op het volgende: je wordt gebeld door mensen op vakantie in nood; ze kunnen een ongeluk gehad hebben, bestolen zijn, of wat dan ook, ik moet er dan voor zorgen dat ik erachter kom wat precies het probleem is en ze zo goed mogelijk help (bijvoorbeeld door vervangend vervoer te regelen, nieuwe vliegtuig tickets te boeken, etc).

Nu moet ik een korte (3-5 regels) omschrijving geven waarom de 5 kernwaarden op mij van toepassing zouden zijn. Hebben jullie misschien nog ideeen? Ik heb hiervoor namelijk alleen bij een bierbrouwer in de fabriek gewerkt en als parkinghost in een garage, dus erg veel heb ik daar niet aan. Ik studeer rechtsgeleerdheid, ben op dit moment bezig aan mijn master.

- Inleven

- Verbinden

- Waarmaken

- Gedreven

- Klantgericht

Ik heb er dus erg veel moeite mee om iets goed te verzinnen, elke vorm van hulp is daarom meer dan welkom en wordt zeer gewaardeerd!
*Je hoeft niet te reageren...*

[ Voor 2% gewijzigd door Krisp op 27-04-2014 07:29 ]

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Inleven

- Verbinden

- Waarmaken

- Gedreven

- Klantgericht

Wat ik zou doen in jouw geval is ook je afvragen of je dit ook écht wil? Zo ja, dan zul je er alles aan doen om hierin te voorzien. Dit staat even los van de formulering in jouw sollicitatiebrief. Die komt op de grote stapel, en de werkgever leunt achterover totdat ze iemand binnenkrijgen die zich laat zien. Als ze iemand willen dan zoeken ze zelf wel iemand uit, en kom je in de selectiemolen terecht. Dit wil je niet toch?

Wat je aansluitend kunt doen is een open sollicitatie verrichten bij diverse verzekeraars. Hiervoor is wat lef nodig. Laat je zien, laat van je horen. En natuurlijk is jouw sollicitatie een eerste methode om binnen te komen. Een telefoniste zit er vaak om de handel af te vangen en je af te wijzen. De kunst is om op jouw manier op te vallen in positief opzicht. Ga er dus langs nadat je een mailtje of brief hebt geschreven. Laat je niet gauw afwijzen, zet door.

edit: aansluitend op jouw competenties, geef vooral wat persoonlijke kwaliteiten aan. Waarin onderscheid jij je ten opzichte van een andere sollicitant?

Heel veel succes gewenst bij je sollicitaties. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Je moet ook niets verzinnen. Ze vragen om een voorbeeld hoe een kernwoord op jou van toepassing is. Bedenk de rol die een internationaal hulpverlener heeft en dan lijken mij de genoemde kwaliteiten meer dan nodig. Als iemand stressed out aan de andere kant van de lijn zit die zijn caravan aan een ravijn ziet hangen, dan moet je je kunnen inleven in de situatie.

- Inleven
Zie boven.

- Verbinden
Contact tussen verschillende talen en belangen.

- Waarmaken
Doen wat je beloofd. Gestrande mensen willen geen onrealistische of niet nagekomen beloftes.

- Gedreven
Zo snel mogelijk de klant weer op weg helpen.

- Klantgericht
Zo goed mogelijk de klant weer op weg helpen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 14:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Senor Sjon schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:50:
Je moet ook niets verzinnen. Ze vragen om een voorbeeld hoe een kernwoord op jou van toepassing is. Bedenk de rol die een internationaal hulpverlener heeft en dan lijken mij de genoemde kwaliteiten meer dan nodig. Als iemand stressed out aan de andere kant van de lijn zit die zijn caravan aan een ravijn ziet hangen, dan moet je je kunnen inleven in de situatie.
En dus vragen ze voorbeelden waarmee TS aantoont dat hij matcht met die waarden. TS moet motiveren dat hij zich kan inleven, kan verbinden, kan waarmaken, gedreven is en klantgericht is.

En dat lijkt me eerlijk gezegd niet iets waar wij TS mee kunnen helpen, aangezien wij TS niet kennen en dus niet voor hem kunnen spreken waarom die waarden bij hem passen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orion84 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:56:
[...]

En dus vragen ze voorbeelden waarmee TS aantoont dat hij matcht met die waarden. TS moet motiveren dat hij zich kan inleven, kan verbinden, kan waarmaken, gedreven is en klantgericht is.

En dat lijkt me eerlijk gezegd niet iets waar wij TS mee kunnen helpen, aangezien wij TS niet kennen en dus niet voor hem kunnen spreken waarom die waarden bij hem passen.
Precies, mijn gedachte. Juist door de nadruk ook te leggen op wat je persoonlijk onderscheid t.o.v. de rest kan je een verschil maken. En door je te verplaatsen in de rol als werkgever kun je een algemene indruk krijgen van hoe op een sollicitatie kan worden gereageerd. Er komen dagelijks sollicitaties binnen, en ze verdwijnen allemaal op de grote stapel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Orion84 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:56:
[...]

Precies mijn gedachte. Wij kennen TS niet, hij zal dit toch echt zelf moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 14:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ah, ik dacht heel even dat je het idee had dat TS moest motiveren waarom die waardes bij die functie horen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Senor Sjon schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:18:
[...]

Precies mijn gedachte. Wij kennen TS niet, hij zal dit toch echt zelf moeten doen.
Mar als TS nou echt geen voorbeelden heeft...?

Ga je ze dan verzinnen? Of past die baan dan gewoon niet bij jou...? O-)

Ik bedoel, iemand hierboven noemt het 'gewoon callcenter medewerker die telefoontjes beantwoord', maar mensen te woord staan die net een zwaar auto-ongeluk in Zuid Frankrijk ternauwernood hebben overleeft en waarvoor je nu ambulance vervoer naar Nederland moet regelen is toch wel een tikkie heftiger dan dat. En dan kan ik me opeens wel weer goed vinden in eisen als echt inlevingsvermogen, grote klantgerichtheid, gedrevenheid om de klus zo goed mogelijk op te lossen, waarmaken wat je beloofd, en verbindend werken in crisis situaties.

Ik bedoel, mensen die echt serieus in een noodsituatie zitten helpen is toch wel heel wat anders dan mensen helpen bij wie de tv het niet meer doet en die daardoor GTST dreigen te missen... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

[i]
Op je werk, familie, vrienden, studie komen er toch weleens mensen met een probleem naar je zoe, lijkt me zo? Toen je als parkeergaragedude werkte heeft er vast weleens iemand z'n ticket verloren? Wellicht dat je het zo kunt omschrijven:

Case: Klant heeft ticket verloren; normale procedure is dat klant EUR 15 betaalt. Klant zegt dat hij heeft betaald, maar ticket heeft verloren onderweg naar zijn auto.

- Klant heeft haast en wilt geen EUR 15 betalen. Omdat je je kunt inleven in zo'n situatie heb je de klant aangeboden te kijken naar een andere oplossing (klantgericht, inleven, gedreven)
- Door de klant extra informatie te vragen (hoeveel, wanneer en aan welke automaat is betaald) ben je in staat geweest om vast te stellen (camerabeelden, whatever) dat deze klant daadwerkelijk heeft betaald. Je kunt hem vervolgens een nieuw ticket geven. (waarmaken, verbinden (van informatie) of verzin hier iets anders :p)

Ik zou het een beetje netter formuleren :P

Weet niet of het je verder helpt. Er zijn erg veel mogelijkheden om hier wat verhaaltjes op te verzinnen. Je hoeft ze niet hebben meegemaakt, maar het moet ook niet te extreem gelogen zijn. Bovenstaande zou best weleens waar kunnen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Wat je (buiten de hier aangehaalde voorbeelden/'methodes') ook kunt doen is voorbeeld (motivatie) brieven lezen en je gaan afvragen: welke goede eigenschappen probeerde de schrijver over te brengen?
Vervolgens moet je dat niet kopiëren ofzo (jij bent een ander individu natuurlijk) maar heb je wel een voorbeeld hoe iemand een goede eigenschap geïllustreerd heeft.

Verder met de rest: we kennen je niet, wees creatief EN KORT!

Verder een verzekeraar? zeg dat je geen moraal hebt, dat waarderen ze vast gezien ze het zelf ook niet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

stin schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:31:
[...]

Case: Klant heeft ticket verloren; normale procedure is dat klant EUR 15 betaalt. Klant zegt dat hij heeft betaald, maar ticket heeft verloren onderweg naar zijn auto.

- Klant heeft haast en wilt geen EUR 15 betalen. Omdat je je kunt inleven in zo'n situatie...
En wat nou als TS helemaal geen zin had in al dat gedoe en die klant gewoon liet betalen...? 'Geen kaartje is geen kaartje, iedereen kan wel zeggen dat ie z'n kaartje verloren heeft, en als je daar aan gaat beginnen is het hek van de dam en blijf je aan de gang...' 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 28-04-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Bedankt voor alle reacties!

Ik ga er morgen even goed voor zitten, want woensdagochtend is de deadline. Ik laat jullie nog even weten of het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb ze zo goed mogelijk proberen uit te werken, maar ben eigenlijk best benieuwd naar jullie mening. Vanavond moet ik ze opsturen dus ik heb nog even.

Zijn er dingen die ik maar beter kan veranderen?

*knip*

opgestuurd, nu maar afwachten.

Nogmaals bedankt voor alle reacties!

[ Voor 80% gewijzigd door outlandos op 29-04-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
Lijkt me prima.

Je hebt er het beste van gemaakt als ik het zo lees :)

[ Voor 65% gewijzigd door Lethalis op 29-04-2014 16:00 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Lethalis schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:00:
Lijkt me prima.

Je hebt er het beste van gemaakt als ik het zo lees :)
Thanks, ik heb het zojuist opgestuurd, nu maar afwachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:50:
[...]

Thanks, ik heb het zojuist opgestuurd, nu maar afwachten! :)
Ik ben heel erg benieuwd! Veel succes gewenst, en hopen dat het wat oplevert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos

Nu ben ik bij de laatste fase aangekomen, namelijk volgende week een bijeenkomst bijwonen waar ik een introductie moet geven van 2 tot maximaal 5 minuten over mezelf, Het is vooral een algemeen verhaal, wie ben je, wat heb je al gedaan, waarom juist deze verzekeraar? Wij vinden het wel leuk als je iig 1 van de kernwaarden (inleven, verbinden, waarmaken, gedreven, klantgericht) koppelt aan je persoon, maar dat hoeft dus niet!

Hoe zouden jullie dit aanpakken? Zijn er hier mensen die al ervaring met een dergelijke introductie hebben?
Kan ik het het best eerst volledig uitschrijven en dan uit mijn hoofd leren?

En waarom wil ik daar werken, met die vraag zit ik nog wel in mijn maag, het lijkt me een leuke werkomgeving en een leerzame ervaring, maar meer zou ik er niet zo snel bij weten te verzinnen..

Ik wil het graag een beetje origineel doen, dus niet beginnen met ''Hi I am'' of ''My name is'', maar waar dan wel mee, iemand een leuk idee? 8)

[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 01-05-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Het is naar behoren gegaan, ik ben volgende week uitgenodigd voor een bijeenkomst en als alles daar goed gaat dan mag ik begin van de maand beginnen met de opleiding.

Om niets aan het toeval over te laten heb ik voor de laatste fase een ander topic aangemaakt:

Sollicitatie: introductie van 3 minuten in het Engels- Tips?

Nogmaals bedankt voor alle goede tips hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:31:
Het is naar behoren gegaan, ik ben volgende week uitgenodigd voor een bijeenkomst en als alles daar goed gaat dan mag ik begin van de maand beginnen met de opleiding.

Om niets aan het toeval over te laten heb ik voor de laatste fase een ander topic aangemaakt:

Sollicitatie: introductie van 3 minuten in het Engels- Tips?

Nogmaals bedankt voor alle goede tips hier!
Helemaal top! :) Leuk om te lezen dat het je iets heeft gebracht en je wat aan de adviezen van iedereen hier iets hebt gehad! Veel succes volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"If you have a problem, if no one else can help you, and if you can find me, call me"

Dit is gewoon het bekende liftverhaaltje maar dan in het Engels. Dus de kernwaarden uit je vorig topic gebruik je en daar verkoop je jezelf mee in 3 minuten. Let wel op dat wat thuis 5 minuten duurt in het echt (onder stress) vaak korter duurt.

En uiteraard doe je het uit je hoofd ;)

Ik hoop echter wel als mensen je bellen je hun problemen zonder topic kan oplossen O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 13:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

And it stands as a pole above water that you must not speak stone cole English... ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 16:24
Wat een gedoe zeg voor een simpel vakantiebaantje...

"waarom deze verzekeraar? "

Ze hebben toch werkelijk niet de illusie dat je voor een vakantiebaan verschillende verzekeraars kritisch gaat beoordelen. Het idee van vakantiewerk in mijn ogen: Ik wil geld verdienen en het kan me in principe niet zoveel schelen, hoe, wat en waar. Enkel hoeveel is van belang :)

Dit moet je uiteraard niet zeggen tijdens een sollicitatie (al zou het wel origineel zijn). Een mooi zwamverhaal over jou sociale karakter en je passie om mensen te willen helpen zal meer helpen. Leg nadruk op je oplossend vermogen, je analytische karakter om snel tot de kern van het probleem te komen, je vermogen om mensen gerust te stellen en te kalmeren zonder hun probleem te betuttelen. Probeer sowieso rustig en kalm te presenteren, ze zoeken die kwaliteit waarschijnlijk ook in hun internationale hulpverleners.

Aantal buzzwords die het waarschijnlijk wel goed zullen doen:

- People person
- communication skills
- Multitasker
- Diplomatic and fair
- Prioitization skills
- Speak clearly and concisely
- Quickly assess and evaluate situations
- Clear mind
- make sound decisions using all available information
- Excellent listening and comprehension skills

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Even een merge omdat het over hetzelfde onderwerp gaat.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Xqlusive schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:02:
Wat een gedoe zeg voor een simpel vakantiebaantje...

"waarom deze verzekeraar? "

Ze hebben toch werkelijk niet de illusie dat je voor een vakantiebaan verschillende verzekeraars kritisch gaat beoordelen. Het idee van vakantiewerk in mijn ogen: Ik wil geld verdienen en het kan me in principe niet zoveel schelen, hoe, wat en waar. Enkel hoeveel is van belang :)

Dit moet je uiteraard niet zeggen tijdens een sollicitatie (al zou het wel origineel zijn). Een mooi zwamverhaal over jou sociale karakter en je passie om mensen te willen helpen zal meer helpen. Leg nadruk op je oplossend vermogen, je analytische karakter om snel tot de kern van het probleem te komen, je vermogen om mensen gerust te stellen en te kalmeren zonder hun probleem te betuttelen. Probeer sowieso rustig en kalm te presenteren, ze zoeken die kwaliteit waarschijnlijk ook in hun internationale hulpverleners.

Aantal buzzwords die het waarschijnlijk wel goed zullen doen:

- People person
- communication skills
- Multitasker
- Diplomatic and fair
- Prioitization skills
- Speak clearly and concisely
- Quickly assess and evaluate situations
- Clear mind
- make sound decisions using all available information
- Excellent listening and comprehension skills

Succes!
Thanks, aan dit soort reacties heb ik wat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Even een update, de intro in het Engels ging me prima af. Nu door naar de laatste ronde: de groepssollicitatie.

Hier staan 3 dingen centraal:

1) weer jezelf introduceren (komt goed)
2) rollenspel (komt ook wel goed)
3) een vraag beantwoorden

nou weet ik toevallig welke vraag het *waarschijnlijk* gaat worden, namelijk:

Hoe kan XYZ de klantbeleving centraal stellen, 'binnenkomen' bij de klant en een 9+ organisatie worden?

Op dit moment krijgt XYZ de hoogste algehele klanttevredenheid score van alle verzekeraars, namelijk een 8.2.

Ik vroeg me af of mensen hier misschien een idee hebben van wat ze bij deze vraag graag zouden willen horen.

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 09-05-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Krijgen we hier een courtage van dan? :p

De klant ziet graag wat een werkgever ook wilt. Geen tegenspraak, geen gezeik en geen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Senor Sjon schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:02:
Krijgen we hier een courtage van dan? :p

De klant ziet graag wat een werkgever ook wilt. Geen tegenspraak, geen gezeik en geen kosten.
Haha nou ik heb nog wel een Google Play Store coupon twv 10 euro liggen die ik kan geven aan diegene met het beste 'antwoord' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

42.
Stuur die bon maar via DM ;)

Maar zinder gekheid: meten is pas weten in dit geval.
Wij maken op de zaak gebruik van NPS: http://www.netpromoter.nl/Net-Promoter-Score
Lees je daar maar eens in in, dan wordt het denk ik vanzelf duidelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Vraag aan TS, wat vind je zelf eigenlijk van dit soort vragen? Overigens geen oordeel over het daar wel of niet werken, geld is geld voor dit soort baantjes en je naait niemand verder ofzo.

noem me cynisch maar dit soort dingen zijn natuurlijk gewoon lul verhalen van de bovenste plank, alsof z'n verzekeraar zich ook maar een klein beetje druk maakt om een individueel geval _o- nee als de winst maar vergoot kan worden mogen er best wel mensen 'geslachtofferd' worden.

What's next, dat een bankier over moraal begint? _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik denk dat er in een overvolle markt bedrijven zijn die daadwerkelijk denken dat mensen het verschil maken. Omzetten zitten aan hun top, dus moeten de kosten omlaag. Als je stuurt op kosten, daalt je kwaliteit. Stuur je op kwaliteit (oa goede, gemotiveerde mensen doe slim zijn, ook al zijn het vakantiekrachten), dan dalen je kosten. Wat kies jij?

Blijkbaar snapt dit bedrijf dat wel/ook. Overigens zit de piek van zo'n alarmcentrale natuurlijk wel in de vakantiebaantjes tijd, dus dat maakt het verhaal nog wat logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
The Eagle schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:46:
42.
Stuur die bon maar via DM ;)

Maar zinder gekheid: meten is pas weten in dit geval.
Wij maken op de zaak gebruik van NPS: http://www.netpromoter.nl/Net-Promoter-Score
Lees je daar maar eens in in, dan wordt het denk ik vanzelf duidelijk :)
Bedankt voor de link, zeker een interessante meetmethode. Wat bedoel je overigens met 42. ? :P
GoldenSample schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 00:45:
Vraag aan TS, wat vind je zelf eigenlijk van dit soort vragen? Overigens geen oordeel over het daar wel of niet werken, geld is geld voor dit soort baantjes en je naait niemand verder ofzo.

noem me cynisch maar dit soort dingen zijn natuurlijk gewoon lul verhalen van de bovenste plank, alsof z'n verzekeraar zich ook maar een klein beetje druk maakt om een individueel geval _o- nee als de winst maar vergoot kan worden mogen er best wel mensen 'geslachtofferd' worden.

What's next, dat een bankier over moraal begint? _o-
ZieMaar! schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 10:06:
Ik denk dat er in een overvolle markt bedrijven zijn die daadwerkelijk denken dat mensen het verschil maken. Omzetten zitten aan hun top, dus moeten de kosten omlaag. Als je stuurt op kosten, daalt je kwaliteit. Stuur je op kwaliteit (oa goede, gemotiveerde mensen doe slim zijn, ook al zijn het vakantiekrachten), dan dalen je kosten. Wat kies jij?

Blijkbaar snapt dit bedrijf dat wel/ook. Overigens zit de piek van zo'n alarmcentrale natuurlijk wel in de vakantiebaantjes tijd, dus dat maakt het verhaal nog wat logischer.
Ze zijn strikt technisch gezien een alarmcentrale, die er baat bij heeft een zo goed mogelijke indruk achter te laten, zowel voor de klant als voor hun eigen omzet. Dat de alarmcentrale deel uitmaakt van een verzekeraar doet daar volgens mij weinig vanaf.

Overigens is het een behoorlijk uitgebreide sollicitatie voor een zomerbaan, die ook nog eens goed betaald, dus ze investeren er wel degelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
De baan is binnen; ik mag maandag aan de cursus/training van 3 weken beginnen! :D

Allen nogmaals vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mooi. Ik zal even DMen voor de Play Store credits. :+

Pagina: 1