Ik ben aan het solliciteren bij een verzekeraar om als vakantiekracht internationaal hulpverlener te worden, dat komt in de praktijk neer op het volgende: je wordt gebeld door mensen op vakantie in nood; ze kunnen een ongeluk gehad hebben, bestolen zijn, of wat dan ook, ik moet er dan voor zorgen dat ik erachter kom wat precies het probleem is en ze zo goed mogelijk help (bijvoorbeeld door vervangend vervoer te regelen, nieuwe vliegtuig tickets te boeken, etc).
Nu moet ik een korte (3-5 regels) omschrijving geven waarom de 5 kernwaarden op mij van toepassing zouden zijn. Hebben jullie misschien nog ideeen? Ik heb hiervoor namelijk alleen bij een bierbrouwer in de fabriek gewerkt en als parkinghost in een garage, dus erg veel heb ik daar niet aan. Ik studeer rechtsgeleerdheid, ben op dit moment bezig aan mijn master.
Geef per competentie aan in 3-5 regels met een voorbeeld, waarom deze op jou van toepassing is.
- Inleven
- Verbinden
- Waarmaken
- Gedreven
- Klantgericht
Ik heb er dus erg veel moeite mee om iets goed te verzinnen, elke vorm van hulp is daarom meer dan welkom en wordt zeer gewaardeerd!
Nu moet ik een korte (3-5 regels) omschrijving geven waarom de 5 kernwaarden op mij van toepassing zouden zijn. Hebben jullie misschien nog ideeen? Ik heb hiervoor namelijk alleen bij een bierbrouwer in de fabriek gewerkt en als parkinghost in een garage, dus erg veel heb ik daar niet aan. Ik studeer rechtsgeleerdheid, ben op dit moment bezig aan mijn master.
Geef per competentie aan in 3-5 regels met een voorbeeld, waarom deze op jou van toepassing is.
- Inleven
- Verbinden
- Waarmaken
- Gedreven
- Klantgericht
Ik heb er dus erg veel moeite mee om iets goed te verzinnen, elke vorm van hulp is daarom meer dan welkom en wordt zeer gewaardeerd!
[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 26-04-2014 12:55 ]