Ik heb een vervelend probleem. Als ik mijn computer via HDMI aansluit op mijn TV dan doet het beeld het prima, maar het geluid het niet.
Bij geluidsinstellingen staat er dat het scherm niet aangesloten is (AMD High definition audio device niet aangesloten).
Drivers update, uninstallen, automatisch door windows laten installen, nieuwste versie van AMD site, laatste beta versie van AMD site, werken allemaal niet.
Geluid via de groene audio-uit poort doet het prima.
Bij hardware staan er geen niet geinstalleerde devices.
(Ik had met de AMD clean uninstall utility de drivers verwijderd en moest toen een totale reinstall van windows doen, omdat de PC niet meer opstartte en ook de AMD_SATA drivers kreeg ik niet geinstalleerd via windows herstel)
Ik heb AMD A10-7700K Black Edition CPU en ASRock FM2A88X-ITX+ moederbord
Wie o Wie kan mij helpen?
Bij geluidsinstellingen staat er dat het scherm niet aangesloten is (AMD High definition audio device niet aangesloten).
Drivers update, uninstallen, automatisch door windows laten installen, nieuwste versie van AMD site, laatste beta versie van AMD site, werken allemaal niet.
Geluid via de groene audio-uit poort doet het prima.
Bij hardware staan er geen niet geinstalleerde devices.
(Ik had met de AMD clean uninstall utility de drivers verwijderd en moest toen een totale reinstall van windows doen, omdat de PC niet meer opstartte en ook de AMD_SATA drivers kreeg ik niet geinstalleerd via windows herstel)
Ik heb AMD A10-7700K Black Edition CPU en ASRock FM2A88X-ITX+ moederbord
Wie o Wie kan mij helpen?