Toon posts:

Website doorlinken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag forumleden,

Edit :

Ik heb een vraag, op advies van een maat van mij had ik een website doorgelinked.
Van website A naar website B nu is website A door google wellicht uit de searchindex gegooid
Ik had via een website informatie opgevraagd over het domein http://pixelgroove.com/serp/sandbox_checker/.

Nu is mijn vraag als google website A verbannen heeft kan deze blokkade ooit opgeheven worden ?

Bedankt alvast ! ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik kan geen touw aan je verhaal vastknopen. Doorlinken van een website via DNS? Site aan google toegevoegd? Google pissig? Doorgelinkte sites eraf geknikkerd? Want dat zou niet mogen? Blokkade?

Haal nou eens even diep adem en vertel eens precies wat je gedaan hebt; daarbij kun je gewoon praten over domein A, B en C i.p.v. de daadwerkelijke domeinen. En dan vertel je even precies wat je met de DNS hebt gedaan, wat je waar en hoe aan google hebt toegevoegd, waaruit zou blijken dat google "pissig" is en waarom je denkt dat wat je gedaan hebt niet zou mogen. En als je dan ook even verteld over welke blokkade dan kunnen wij je misschien een relevant, logisch antwoord geven op je vraag/vragen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dat Google je uit de searchindex heeft gegooid zou eerder te maken kunnen hebben van duplicated content.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
AW_Bos schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:21:
Dat Google je uit de searchindex heeft gegooid zou eerder te maken kunnen hebben van duplicated content.
Alleen doen ze dat. bij mijn weten. niet als je domein B naar domein A verwijst en zo "twee websites" hebt met dezelfde content. Hooguit als je de 140ste "stackoverflow clone vol met ads en doorlink-meuk" opzet.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:18:
Ik kan geen touw aan je verhaal vastknopen. Doorlinken van een website via DNS? Site aan google toegevoegd? Google pissig? Doorgelinkte sites eraf geknikkerd? Want dat zou niet mogen? Blokkade?

Haal nou eens even diep adem en vertel eens precies wat je gedaan hebt; daarbij kun je gewoon praten over domein A, B en C i.p.v. de daadwerkelijke domeinen. En dan vertel je even precies wat je met de DNS hebt gedaan, wat je waar en hoe aan google hebt toegevoegd, waaruit zou blijken dat google "pissig" is en waarom je denkt dat wat je gedaan hebt niet zou mogen. En als je dan ook even verteld over welke blokkade dan kunnen wij je misschien een relevant, logisch antwoord geven op je vraag/vragen.
Geregeld excuses was er niet helemaal bij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:23:
[...]

Alleen doen ze dat. bij mijn weten. niet als je domein B naar domein A verwijst en zo "twee websites" hebt met dezelfde content. Hooguit als je de 140ste "stackoverflow clone vol met ads en doorlink-meuk" opzet.
Dat is wel gebeurt website A is doorgelinked naar website B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe? Er zijn meerdere manieren om dat te doen.

Als je bezoekers doorstuurt met "permanent redirect" dan is het logisch dat de oorspronkelijke links niet meer in Google worden getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de controle panel kan ik de domeinen omleiding en deze stond op type permanent (301).
Maar nu heb ik de omleiding verwijderd maar nu indexeert google de website niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan inderdaad wel weer even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan je met Google Webmastertools daar geen invloed op uit proberen te oefenen?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:14

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:40:
In de controle panel kan ik de domeinen omleiding en deze stond op type permanent (301).
Maar nu heb ik de omleiding verwijderd maar nu indexeert google de website niet meer.
Als je net zo vaag bent richting Google als hier dan kan het wel even duren lijkt mij... ;)

Maar wellicht moet je de servers van Google ook even een dagje de tijd geven om de nieuwe informatie te verwerken... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fiber schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 23:20:
[...]

Als je net zo vaag bent richting Google als hier dan kan het wel even duren lijkt mij... ;)

Maar wellicht moet je de servers van Google ook even een dagje de tijd geven om de nieuwe informatie te verwerken... :z
Hmm heb je zeker een gelijk in misschien moet ik het toch maar overwegen om dit uit te besteden.
want ik heb er geen verstand van. |:( ben maar een kantoor pik. 8)
Maar in ieders geval ik laat google even met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 23:44:
[...]

Hmm heb je zeker een gelijk in misschien moet ik het toch maar overwegen om dit uit te besteden.
want ik heb er geen verstand van. |:( ben maar een kantoor pik. 8)
Maar in ieders geval ik laat google even met rust.
Rome is ook niet binnen een dag gebouwd ;). Geef het even rust, lees informatie opnieuw en je komt er vast uit.

Als je hulp wilt en mensen hebben niet duidelijk wat jij precies bedoeld kunnen je ze niet goed helpen. Vandaar de vragen die hier gesteld worden.

Wat is het precies wat je wilt bereiken?

Geef het niet op binnen een dag. Ook al ben je een "kantoorpik", het is juist goed dat je niet alleen in je eigen straatje loopt. Het verstand komt er vanzelf wel. Het leuke aan problemen als deze, is dat je juist oplossingen leert zoeken. Wellicht doe je onbewust vaardigheden op die je in je kantoorbaan ook zou kunnen gebruiken.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als antwoord op je eerste vraag: als je het probleem oplost (de reden van de ban, die terug te vinden is in de hulpprogramma's voor webmaster) kan je de ban weer kwijt raken door een re-consideration request in te dienen bij Google.
Pagina: 1