Hallo is t volgens jullie medetweakers mogelijk een amd fx8350 op een asus crosshair 4 bordje te plaatsen kan er weinig over vinden op internet vandaar me vraag hier
Waarap bazeer je dat want ik kan nergens iets vinden erover ook niet op de asus site het gaat om een asus crosshair 4 formula en geen z variant
Dat had ik al gedaan maar iemand die ik kon zij dat er een 8350 op kon en of ik dat voor hem wou doen naar wat zoeken is het een am3 bord geen am3+ vandaar dat ik vraag
In dat geval, nee.
http://support.asus.com/C...r%20IV%20Formula&p=1&s=24
De 8150 staat er wel tussen als beta, dus het zou wel eens kunnen werken.
http://support.asus.com/C...r%20IV%20Formula&p=1&s=24
De 8150 staat er wel tussen als beta, dus het zou wel eens kunnen werken.
[ Voor 28% gewijzigd door Thomg op 26-04-2014 02:15 ]
Verwijderd
Het werkt wel, ik heb het ook gedraait. Je moet wel even wat biossen proberen, toen ik het deed ging het wel op de voorlaatste bios maar nief op de laatste.
Thx voor de info dus eig is t gewoon proberen
haha
Dat het werkt met een bepaalde BIOS versie, maar niet op de officiele support list staat, kun je later nog tegen vervelende verassingen komen te staan.
Dan niet zozeer dat het spul kapot gaat ofzo, maar wel dat het systeem instabiel kan worden.
Als die FX8350 niet op de support list staat zou ik er niet te veel mee gaan klooien en 'op safe' spelen en gewoon een CPU pikken die er wel op staat.
En eerlijk gezegt, dat op de site van Asus 'beta support only' bij de 'oudere' FX'jes heb ik al zoiets van beter van niet (niet verder dan Phenom II gaan), maar zo denk ik erover.
Dan niet zozeer dat het spul kapot gaat ofzo, maar wel dat het systeem instabiel kan worden.
Als die FX8350 niet op de support list staat zou ik er niet te veel mee gaan klooien en 'op safe' spelen en gewoon een CPU pikken die er wel op staat.
En eerlijk gezegt, dat op de site van Asus 'beta support only' bij de 'oudere' FX'jes heb ik al zoiets van beter van niet (niet verder dan Phenom II gaan), maar zo denk ik erover.
Verwijderd
Het werkt prima hoor. Als je de CPU en het bord toch hebt, gewoon gebruiken. Een support-list zegt niet alles. Er zijn heel veel gevallen bekend van niet kloppende support lists, ze worden vaak ook niet meer geupdate bij bios-updates.
Ik ga kijken voor een fx8350 en kijken wat die doet thx voor de info allemaal
Uit je openingspost blijkt nou niet echt dat je al heel veel moeite had gedaan om een antwoord te vinden. Hier op Tweakers verwachten we toch wel enige eigen inzet. Door dat gebrek er aan sluit ik je topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()