Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• triplejjj
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-07 22:55
Dit is mijn eerste topic dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Joris, 17 jaar. Ik ben een echte gadgetfreak en ik vind het leuk om vaak te wisselen van telefoon. Ik ben nu de trotse bezitter van een htc one (m7). Nou ben ik geintresseerd in een Oneplus One. Ik vraag me alleen af of het verstandig is om hem om te ruilen voor mijn htc. En waarom is hij zo goedkoop? Zijn er nadelen aan de telefoon waarom hij zo goedkoop is? Op papier is de Oneplus One beter.

Dus. Moet ik mijn htc omruilen voor de Oneplus?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

*kuch* Search *kuch*

*kuch* Scroll *kuch* naar *kuch* beneden *kuch* in *kuch* de *kuch* topic *kuch* lijst *kuch*

*kuch* Kijk *kuch* verder *kuch* dan *kuch* je *kuch* neus *kuch* lang *kuch* is *kuch*

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• triplejjj
Ik vind dit een kinderachtige reactie. Ik heb namelijk al heel erg lang gezocht maar geen nadeel kunnen vinden. Ik kan zelf niet uit de vraag komen dus vraag ik jullie om hulp. MOET IK MIJN HTC OMRUILEN VOOR EEN ONEPLUS ONE?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

triplejjj schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:01:
Ik vind dit een kinderachtige reactie. Ik heb namelijk al heel erg lang gezocht maar geen nadeel kunnen vinden. Ik kan zelf niet uit de vraag komen dus vraag ik jullie om hulp. MOET IK MIJN HTC OMRUILEN VOOR EEN ONEPLUS ONE?
Je claimed gadgetfreak te zijn maar kan de verschillen niet vinden? Ik google letterlijk 10 seconden en kom direct op een review uit welke ze recht tegenover elkaar zet: http://www.technobuffalo....htc-one-m8-spec-shootout/

Daarna kan je individuele componenten gaan vergelijken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

D4NG3R schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:06:
[...]

Je claimed gadgetfreak te zijn maar kan de verschillen niet vinden? Ik google letterlijk 10 seconden en kom direct op een review uit welke ze recht tegenover elkaar zet: http://www.technobuffalo....htc-one-m8-spec-shootout/

Daarna kan je individuele componenten gaan vergelijken.
Om eerlijk te zijn, hij zegt dat hij een M7 heeft, dus die vergelijking gaat niet helemaal op ...

• triplejjj
Bovendien heb ik niet gezegd dat ik geen verschilldn kan vinden. Ik vraag me alleen af of het verstandig is om hem om te ruilen.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
triplejjj schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:42:
Bovendien heb ik niet gezegd dat ik geen verschilldn kan vinden. Ik vraag me alleen af of het verstandig is om hem om te ruilen.
Verstandig is om te wachten tot de OnePlus One überhaupt normaal beschikbaar is, de eerste échte reviews zijn verschenen en enkele gebruikers-review, en dan opnieuw naar deze keuze kijken. Je gaat er inderdaad puur op specs sowieso op voorruit, maar verliest wellicht wel op andere aspecten (zoals misschien bouwkwaliteit en sowieso compactheid).

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

triplejjj schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:42:
Als je de verschillen weet kan je zelf wel tot de conclusie komen of je hem wel of niet zou ruilen..?

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 00:15
Nutteloos topic. Compleet nutteloos. Je gaat andere vragen of het verstandig is om een telefoon te kopen/ruilen. Dat moet je helemaal voor jezelf weten en je zal zelf de overweging moeten maken en niet andere vragen.

• triplejjj
D4NG3R schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:47:
[...]

Als je de verschillen weet kan je zelf wel tot de conclusie komen of je hem wel of niet zou ruilen..?
Ik ken alleen de verschillen in specs. Niet in bouwkwaliteit of bijvoorbeeld accuduur.

Ik ben het trouwens niet met Appleman eens. Dit forum moet mij helpen een verstandige keuze te maken.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

triplejjj schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 00:02:
Dit forum moet mij helpen een verstandige keuze te maken.
Dit forum moet niks. Jij moet je beter gaan inlezen in de regeltjes en je eigen vraag voordat je dit soort dingen gaat claimen. De telefoon is nauwelijks een week uit, denk je dat iedereen het nu al 100% weet? Nee.

• triplejjj
D4NG3R schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 00:06:
[...]

Dit forum moet niks. Jij moet je beter gaan inlezen in de regeltjes en je eigen vraag voordat je dit soort dingen gaat claimen. De telefoon is nauwelijks een week uit, denk je dat iedereen het nu al 100% weet? Nee.
Ik heb mij donders goed verdiept in de zaken. Ik weet echt wel waar ik over praat. JIJ claimt nu allerlei dingen over mij!
Tuurlijk verwacht ik niet dat iedereen alle details weet. Maar er zijn vast en zeker genoeg mensen die mij kunnen helpen.
Jij moet je trouwens niet zo opwinden over dit soort kleine dingetjes. Driftkikker

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 00:15
triplejjj schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 00:02:
[...]

Ik ken alleen de verschillen in specs. Niet in bouwkwaliteit of bijvoorbeeld accuduur.

Ik ben het trouwens niet met Appleman eens. Dit forum moet mij helpen een verstandige keuze te maken.
Als je met die gedachtegang hier rondsurft dan vind ik, eigen mening, dat je hier al helemaal niet welkom bent. Het forum is om elkaar te helpen en niet om jou te helpen. Het is geven en nemen en niet alleen iets posten als jij iets nodig hebt. Ik-mentaliteit.

Topic is gerapporteerd en ik laat het nu over aan de mods.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-11 16:46
Laat ik het dan op een iets subtielere manier formuleren. Hier op Tweakers wordt verwacht dat mensen die een topic starten voldoende informatie geven. In jouw geval zou dit kunnen omvatten:
- Waarom voldoet jouw huidige HTC niet meer en anderzijds waarom wel nog?
- Welke aspecten van de OnePlus One spreken je aan en zijn redenen om de overstap te maken?
- Welke aspecten twijfel je over, mis je informatie over en/of zijn voor jou minpunten van de OnePlus One?
- Eventueel welke bronnen heb je bekeken en hoe hebben deze bijgedragen aan jouw beeldvorming?

Op zo'n super algemene vraag als "moet ik deze telefoon kopen" kan niemand antwoord geven, zeker niet met zo weinig informatie. Niemand "moet" een telefoon kopen en ook dit forum (en diens mensen) "moeten" helemaal niets.
Verder is de OnePlus One nog niet eens op de markt en pas enkele reviewers hebben een toestel ontvangen, dus uitgebreide gebruikerservaringen zijn er niet of nauwelijks. Mijn inziens zul je daarop moeten wachten voordat je een enigszins goede afweging kunt maken. Tenslotte had je ook gewoon zelf het OnePlus One topic kunnen doorlezen en daar je mening kunnen vormen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

En dicht! Het topic is op een verkeerde plaats binnen het forum geplaatst, voor aankoopadvies hebben we het MAA forum. Daarbij is het niet nodig om tegen elkaar te gaan schreeuwen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.