Hallo,
Ik ben op zoek naar een laptop voor mij moeder. Hij zal enkel gebruikt worden voor office/internetten dus daar zit het probleem niet. Eisen die ik wel stel
- Ongeveer 15 inch, dat is volgens mij draagbaar en toch comfortabel
- Full HD scherm resolutie, liefst mat
- Compact genoeg om mee te zeulen, daarom niet persé een heel dunne ultrabook
- budget : tot 800€ (btw incl.)
Ik heb al overwogen:
- Lenovo E540
- Asus N56VB
Beide vind ik na wat research uitstekende laptops, maar heb bang dat ze toch nét wat te groot/zwaar zijn (en de asus is eigenlijk een beetje overkill als je naar de grafische kaart kijkt, maar dat is op zich geen probleem).
Zijn er nog laptops die ik zou moeten bekijken? Of moet ik toch voor de Asus gaan, en valt hij best mee qua gewicht/omvang ?
Mvg
Ik ben op zoek naar een laptop voor mij moeder. Hij zal enkel gebruikt worden voor office/internetten dus daar zit het probleem niet. Eisen die ik wel stel
- Ongeveer 15 inch, dat is volgens mij draagbaar en toch comfortabel
- Full HD scherm resolutie, liefst mat
- Compact genoeg om mee te zeulen, daarom niet persé een heel dunne ultrabook
- budget : tot 800€ (btw incl.)
Ik heb al overwogen:
- Lenovo E540
- Asus N56VB
Beide vind ik na wat research uitstekende laptops, maar heb bang dat ze toch nét wat te groot/zwaar zijn (en de asus is eigenlijk een beetje overkill als je naar de grafische kaart kijkt, maar dat is op zich geen probleem).
Zijn er nog laptops die ik zou moeten bekijken? Of moet ik toch voor de Asus gaan, en valt hij best mee qua gewicht/omvang ?
Mvg