Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht : +- 15", Full HD, draagbaar, enkel office

Pagina: 1
Acties:

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 16:31
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop voor mij moeder. Hij zal enkel gebruikt worden voor office/internetten dus daar zit het probleem niet. Eisen die ik wel stel

- Ongeveer 15 inch, dat is volgens mij draagbaar en toch comfortabel
- Full HD scherm resolutie, liefst mat
- Compact genoeg om mee te zeulen, daarom niet persé een heel dunne ultrabook
- budget : tot 800€ (btw incl.)

Ik heb al overwogen:

- Lenovo E540
- Asus N56VB

Beide vind ik na wat research uitstekende laptops, maar heb bang dat ze toch nét wat te groot/zwaar zijn (en de asus is eigenlijk een beetje overkill als je naar de grafische kaart kijkt, maar dat is op zich geen probleem).

Zijn er nog laptops die ik zou moeten bekijken? Of moet ik toch voor de Asus gaan, en valt hij best mee qua gewicht/omvang ?

Mvg

• Breezz
Ben nu aan het kijken naar een Asus N550..
Ik merk alleen dat hij hier in Belgie (azerty) moeilijk te verkrijgen is, dit is de enigste;

http://www.laptopshop.be/...0lf-cn100h-be-azerty.html

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:22
Die laptop is 150 euro boven zijn budget en eigenlijk overkill voor wat hij er mee wil doen, maar je zit snel aan dat bedrag voor een nieuwe laptop.

Overzicht laptops met de specs waar jij naar opzoek bent.

http://tweakers.net/categ...qZ5jge3DFFoP2TPL3qFkEOecH

De beste keuze is dan denk ik de
pricewatch: Asus N56VV-S4069H wel 17 euro duurder maar wel een top apparaat, zelf heb ik de opvolger, Asus N550

[ Voor 61% gewijzigd door DM89 op 25-04-2014 20:56 ]

Verwijderd

FHD waarom? Voor simpel gebruik kom je er ook met een laptop van 450 euro dan heb je een i3.

• Breezz
dacht voor FHD te gaan omdat het gewoon prettiger is imo, niet omdat ie HD content of dergelijke moet afspelen nee

Verwijderd

Nee, snap ik. Ik heb dat zelf ook hoor, maar heb ook het idee dat de doorsnee gebruiker zich daar helemaal niet druk om maakt. Wat je ook kunt doen is kijken naar een lichte 17" inch laptop. Zeker als mensen ouder worden vinden ze een groter scherm prettig.

Dit is ook een interessante keuze dan:
http://www.dell.com/nl/p/...odel_id=inspiron-17r-5737
http://www.dell.com/nl/p/...odel_id=inspiron-17r-5737

Als je student bent kun je 10% VIP korting krijgen. De ene is een FHD versie en de andere een normale. Ook het geheugen en de processor verschillen. Het gewicht is omdat je zoekt naar iets lichters best wel goed voor een 17" inch laptop met zijn 2,32kg.

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:49
Ik heb mijn tante laatst een surface RT tablet aangesmeerd (die kwam nog vanaf xp). Precies voor dezelfde doeleinden en ze vind het werkelijk fantastisch. Voor haar is het simpel, voor mij een kopzorg minder omdat ze geen meuk meer per ongeluk kan installeren. Heb je die optie al overwogen?

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-11 22:55
Misschien een Chromebook?

• Breezz
heb al een surface achtig iets overwogen ja, maar mijn moeder is zelfstandig en brengt dus wel heel wat tijd door achter haar laptop (voornamelijk voor de boekhouding, in excel en dergelijke). Daarom dat ik toch echt voor een laptop zou wille gaan, dat is toch nog iets productiever en typt beter.

Het is wel waar dat ze het verschil tussen FHD en een lagere resolutie niet zo merken, dus daar moet ik mij misschien niet druk om maken.. zou ik dan naar 1600*900 kijken of is nog lager ook al goed?

EDIT : volgens mij heb ik gevonden wat ik zoek :)

de ACER ASPIRE V5-573G

iemand een reden om hem niet te kopen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Breezz op 26-04-2014 16:47 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Neem wel de full hd versie van die Acer. Niet alleen om de resolutie, maar de scherm kwaliteit van de full hd variant is ook een stuk beter.

• Methew
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:44
Kijk eens op de website van lenovo, hier is een S540 met FHD te vinden die ~2kg weegt. Momenteel is die configuratie 750 euro. Volgens mij voldoet die prima aan de eisen als ik het zo lees

Hyundai Ioniq 28kWh

Pagina: 1