Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis problemen

Pagina: 1
Acties:

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-11 09:31
Hallo,

Ik heb de laatste tijd problemen met mijn muis. Vooral in Google Chrome/andere internet browser is dit merkbaar. Het probleem is wat onduidelijk maar zal mijn best doen het zo goed mogelijk te omschrijven:

Mijn muis(of eigenlijk pc) registreert niet meer alle muisklikken. Als de muis het wel registreert zijn er 2 mogelijkheden:
De linker muisknop wordt beschouwd als een klink met de middelste muisknop.
Bijvoorbeeld: een bookmark aanklikken(met LMK) in chrome opent de bookmark in een nieuw tabblad, als ik op deze nieuw geopende tab klik(LMK), sluit deze direct. Dit is eigenlijk de functie voor de middelste muisknop.

Edit: Soms werkt de muis wel compleet normaal.

Mijn eerste gedachte was dat er evt vocht in mijn muis is gekomen waardoor kortsluiting onstaat tussen de 2 knoppen (kan dat wel eens?). Echter komt dit probleem met meerder muizen voor.

Tevens heb ik de drivers geupdate.

Gegevens:
Muis: Logitech G5

Heeft iemand een idee hoe dit komt, of eventueel waar ik verder op zou kunnen zoeken op google? Ik kon zelf helaas zeer weinig vinden doordat ik het probleem niet goed kan omschrijven.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:19

Umbrah

The Incredible MapMan

Zonder gekheid, heb je al gekeken of het niet een driver probleem is?

* Komt het ook voor in andere OS-en/je UEFI GUI?
* Doet een €4 muisje dit ook?

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-11 09:31
Umbrah schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 17:43:
Zonder gekheid, heb je al gekeken of het niet een driver probleem is?

* Komt het ook voor in andere OS-en/je UEFI GUI?
* Doet een €4 muisje dit ook?
Helaas doen andere muizen dit ook, ik heb dit geprobeerd met de logitech M510 en een basis Microsoft muis. De drivers heb ik van de week opnieuw geinstalleerd (vanaf de logitech site).

Van de andere OS heb eerder nog niet geprobeerd. Dus net even op mijn laptop geprobeerd (windows 7). Hier gaf hij dit zelfde probleem.
Tevens nog de (vrij nieuwe) muis van mijn ouders gebruikt op mijn desktop en deze werkt tot zo ver wel goed.

Ik denk dat ik hier mee ook wel kan zeggen dat mijn muis met zijn laatste levensdagen bezig is, en dat mijn oude goedkope muis ook versleten is en mij daardoor op een dwaalspoor heeft gezet :+

Edit:
De nieuwe muis geeft hetzelfde probleem. Tevens geeft mijn G5 op mijn laptop dit probleem ook :S

Wat wordt er precies bedoeld met UEFI GUI? Ik ben niet zo goed in die termen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Dennis8102 op 25-04-2014 18:46 ]

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:24

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Muis firmware probleem terug naar de winkel ermee :p

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag