[PC] buttons in game not clickable

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:18
Voor de niet-moderne en lichte spelletjes hebben we hier een oudere HP-desktop staan.
Op deze pc's worden vaak spelletjes als Need For speed, Mario1/2, PoP, JJR1/2/3, GTA SA, quake en TMNations Forever gespeeld.

Nu heb ik vanwege oudere in slechte staat verkerende HDD de herstelpartitie moeten aanspreken en de gebruikerpartities moeten formatteren. Sindsdien lijkt Trackmania het helaas niet meer te doen. Opstarten doet hij nog wel. Zodra je echter in het inlogscherm komt, kun je niks meer. Geen enkele button is clickable, je kunt blijven klikken wat je wilt maar ze doen het niet. Ook met TAB en pijltjestoetsen selecteren lukt het niet om verder te gaan. :(

Omdat met het formatteren ook alle Windows-updates eraf zijn, heb ik hem eerst de eerste 100 updates laten installeren. Ook heb ik Tm1 en Tm2 opnieuw gedownload en geinstalleerd. Helaas helpt dit niet.

Nu ben ik op zoek naar mensen hier die met dit probleem ervaring hebben of weten wat een oplossing zou kunnen zijn.

Gegevens van de PC:

HP Pavilion t270.nl
Radeon 9600
Windows XP Home, SP3

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 14:26
Sorry, ik heb het antwoord op je vraag niet. Maar misschien dat je hier beter je vraag kunt stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

BM

Moderator Spielerij
Dat lijkt me een goed idee :)

>> SPV :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
Zijn de buttons niet clickable of loopt het op dat scherm vast, kun je dat probleem uitsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:26
En is het alleen met Trackmania of ook met andere spellen?