Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Idee voor een nieuwe reeks bij de tweakers thuis

Pagina: 1
Acties:

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Beste Tweakers Redactie,

Jullie hebben in het verleden vaak van die artikelen gemaakt bij Tweakers thuis. Dit ging dan over home cinema en audio en hobby's. Nu kwam ik net op een idee dat jullie eens weer bij de mensen thuis kwamen, maar dan eigenlijk voor de computers. En dat jullie deze dan uittesten en proberen en interviewtje afnemen, waarom mensen zo'n pc hebben, en ook een over de randapparatuur.
Het is maar een idee, maar mij lijkt het wel leuk om andere Tweakers te vertellen wat ik hier heb staan, en uiteraard wat jullie van de pc vinden na het uittesten van een game. En via een video spreekt het meer dan via een forum.

Als jullie het iets vinden dan hoor ik dat wel. En vinden jullie het niks nou ook prima.
En ook nog wat anders:
Misschien leuk over hoe ze op Tweakers enzo verzeild zijn geraakt..

[ Voor 6% gewijzigd door J.S. Bach op 25-04-2014 16:00 ]

Johann Sebastian Bach

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 21:15
De serie was/is juist gericht op unieke prestaties/hobby's/projecten. Dus als jij iemand met een unieke PC weet die niet l3p heet (:P), geef het vooral door. :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Unieke pc.... de knuffelkubus? :+ Vergeet daarbij de mobo-muur en RAM-gordijn niet :D

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 28-04-2014 15:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:00:
De serie was/is juist gericht op unieke prestaties/hobby's/projecten. Dus als jij iemand met een unieke PC weet die niet l3p heet (:P), geef het vooral door. :)
Neem eens een kijkje bij overclocker nedernakker (die vroeger mod oc'ing was). Neem eens een kijkje bij clb of cbl, je weet wel: die jongeman die heel veel reviews schrijft.
Neem eens een kijkje bij een muziekfreak met veel headphones.
Neem eens een kijkje bij the_mask, hij weet zo veel over voedingen.
Neem eens een kijkje bij cipher, onze kennisbron als het aan komt op ssd's.
Kijk eens bij kid jansen en zijn calibratie apparatuur voor beeldschermen. Etc. Etc.
Zo is dit forum rijk aan tweakers die erg veel weten van hun vakgebied. Eigenlijk zou de redactie ook eens contact op moeten nemen met deze tweakers. Zo kunnen er geen vreemde conclusies in reviews staan zoals bij de ssd crucial m550 het geval was.

Anders een serie "de kot van de mod". Een kijkje bij wat moderatoren van t.net.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!