Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
je heb daar een doosje(soort kubus) voor(al eens op tweakers geweest) en op ieder zijde van die kubus is een Paralelle poort...erg handig!!,, waar te koop: misschien conrad?
Verwijderd
mwah, misschien gewoon een extern printservertje met 3 parallelle poorten aanschaffen? of die printerzut moeten allemaal windows printing system based printers zijn. Dan heb je dus wel wat aan een uitbreiding van je printerpoorten met kaartjes. Automagische printerswitch is wat onhandig als er twee printopdrachten tegelijk worden afgewerkt, dan krijg je wat problems (of misschien alleen in mijn geval) met het versturen van de printgegevens naar de juiste printer
Ik zou gewoon losse LPT kaarjes kopen als ik jou was.
http://www.inmac.nl/detail.tmpl$search?db=/db/catalog.db&eqskudata=DEP1742&cart=30749637514134608
kijk het is maar een idee maar deze dingen heb je ook voor meer printers moet je gewoon ff kijken bij een hardwareleverancier voor bedrijven. deze biedt optie aan drie printer en die 4e hang je dan gewoon aan de pc!
kijk het is maar een idee maar deze dingen heb je ook voor meer printers moet je gewoon ff kijken bij een hardwareleverancier voor bedrijven. deze biedt optie aan drie printer en die 4e hang je dan gewoon aan de pc!