Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSmulders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-12-2022
Mijn ouders hebben een Samsung HT-E5500 entertainment system waarbij de kabels van de achterspeakers helaas door de woonkamer heenlopen.

Als cadeautje voor m'n ma haar verjaardag wilde ik haar graag de Samsung SWA-5000 geven om de achterspeakers draadloos te maken, maar deze is nergens meer verkrijgbaar.

Ik heb Samsung zelf gebeld, maar die kunnen niet met een oplossing komen.

Een zoektocht over het Internet en het forum hebben helaas niks opgeleverd.

Kan iemand mij advies geven over andere mogelijkheden.
Is er een anders Samsung product waar ze zelf niet van af weten? Of is er misschien een iets van een andere fabrikant dat werkt met dit systeem?

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
GSmulders schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:30:
Mijn ouders hebben een Samsung HT-E5500 entertainment system waarbij de kabels van de achterspeakers helaas door de woonkamer heenlopen.

Als cadeautje voor m'n ma haar verjaardag wilde ik haar graag de Samsung SWA-5000 geven om de achterspeakers draadloos te maken, maar deze is nergens meer verkrijgbaar.

Ik heb Samsung zelf gebeld, maar die kunnen niet met een oplossing komen.

Een zoektocht over het Internet en het forum hebben helaas niks opgeleverd.

Kan iemand mij advies geven over andere mogelijkheden.
Is er een anders Samsung product waar ze zelf niet van af weten? Of is er misschien een iets van een andere fabrikant dat werkt met dit systeem?

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Lokale Saturn of MediaMarkt inlopen.. Zei kunnen in ieder geval bij elkaar spieken of er een winkel met voorraad is, dan kan je daar wellicht op verder borduren.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSmulders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-12-2022
Dank je wel voor je antwoord, maar die zitten er ook helaas helemaal doorheen.
Net zoals BCC, Wehkamp, Dixons, V&D en de lokale winkels hier.

Ik heb via Ebay een aanbieder in het Verenigd Koninkrijk gevonden. Betaal nu wel net iets meer, en ik moet er waarschijnlijk een andere stekker op zetten, maar daar zijn ze nog wel te vinden.