Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Quantumtrufflez
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10-2021
Lieve medetweakers,

Ik wil graag voor zo weinig mogelijk geld een android smartphone hebben, minder dan 50 euro zou koel zijn, waarop apps als google maps en whatsapp een beetje soepel lopen. Momenteel bezit ik een HTC wildfire S, maar ik vind dat die veel te traag werkt. Als ik whatsapp open kan ik eerst even koffie gaan zetten voordat ik weer verder kan. Heeft iemand een supertip?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:23
Niet dat het de bedoeling is, maar wil je echt een nieuwe snelle telefoon voor weinig geld dan is dit nog een optie. Hij is wel het dubbele van het budget, maar dan weet je wel wat er met het telefoontje allemaal is gebeurd.

Nokia Lumia 520

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:00

Tazzios

..

voor een vlotte android telefoon zou ik de volgende specificaties aanhouden:
1GB geheugen.
1Ghz Dualcore of 1,6 single core.

Ik zou denken aan een 2e hands Galaxy S2 kost rond de 100 euro en wordt nog goed ondersteund door costum firmware.
Goedkopere opties voldoen denk al snel niet aan je eisen of zit je snel met hetzelfde probleem.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
M'n vriendin heeft een iPhone 3GS, die heb ik anderhalf jaar geleden voor €100 gekocht.. Whatsapp en Google Maps werken daar prima op.

🌞🍃