Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 33Fraise33
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-08 13:10
hallo iedereen,

Ik heb een Asus z87 sabertooth mobo ik had enkele dingen aangepast maar wou terug gaan naar default settings. Het probleem is nu dat dit mijn display settings heeft verpest: Mijn scherm is aan gesloten op mijn MSI GTX 770 (dvi) maar door de default settings heeft hij de order verandert waarbij hij de igpu gebruikt voor de gtx. Ik kan jammer genoeg geen displayport kabel of hdmi aansluiten en moet dit dus via de gtx+dvi terug werkende krijgen

Iemand ideetjes hoe dus kan instellen dat mijn bios de gtx moet verkiezen boven de igpu? bios flashback lijkt niet te werken :s

Ps ik heb geen bootable media : ik had net alle schijven gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

buggyfreak schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 00:07:
hallo iedereen,

Ik heb een Asus z87 sabertooth mobo ik had enkele dingen aangepast maar wou terug gaan naar default settings. Het probleem is nu dat dit mijn display settings heeft verpest: Mijn scherm is aan gesloten op mijn MSI GTX 770 (dvi) maar door de default settings heeft hij de order verandert waarbij hij de igpu gebruikt voor de gtx. Ik kan jammer genoeg geen displayport kabel of hdmi aansluiten en moet dit dus via de gtx+dvi terug werkende krijgen

Iemand ideetjes hoe dus kan instellen dat mijn bios de gtx moet verkiezen boven de igpu? bios flashback lijkt niet te werken :s

Ps ik heb geen bootable media : ik had net alle schijven gewist.
even de bios switch indrukken? En anders even het mobo-batterijtje eruit en er opnieuw in.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 33Fraise33
Frozen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 00:09:
[...]

even de bios switch indrukken? En anders even het mobo-batterijtje eruit en er opnieuw in.
Ik heb dit al gedaan : geen verschil om een of andere reden : blijft waarschijnlijk bij de default values dan : igpu voorang op gtx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:02
De videokaart er opnieuw inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 33Fraise33
ook al geprobeerd, wanneer dan precies? na het verwijderen van de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 33Fraise33
net ook de cmos jumper manier getest: geen nut

[ Voor 26% gewijzigd door 33Fraise33 op 25-04-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen TV in de buurt met HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:32
Even stroom eraf halen, eraf laten en de BIOS batterij er handmatig uithalen. Pas na xx min er weer indoen en dan weer proberen? Beter is sowieso dat je even terug gaat naar default settings lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 33Fraise33
marcel87 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:18:
Even stroom eraf halen, eraf laten en de BIOS batterij er handmatig uithalen. Pas na xx min er weer indoen en dan weer proberen? Beter is sowieso dat je even terug gaat naar default settings lijkt me.
Ja ik heb dat al geprobeerd maar niets lijkt te werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
je kan niet even een goedkope hdmi kabel bij de action halen en de pc op een tv aansluiten? ik gok dat je alle mogelijkheden nu al hebt gehad als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:22
Je hebt ook HDMI naar DVI adapters.
Even bij de lokale handyman of iets dergelijks kijken

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:32
buggyfreak schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:26:
[...]

Ja ik heb dat al geprobeerd maar niets lijkt te werken :/
Hm ik heb het geloof ik verkeerd begrepen. sorry.
Je krijgt dus gewoon geen beeld omdat je al terug naar default was gegaan...

Hm ja mss is een kabeltje halen dan wel zo makkelijk. HDMI is sowieso altijd weer eens handig... dus ook niet perse weggegooid geld voor nu. Zolang je maar weer beeld hebt, anders wordt het vrij lastig idd. :X
Pagina: 1