Ik heb nu enige tijd een Asus N56VZ laptop en bij het bewegen van beeld (scrollen maar vooral bij films afspelen, snel bewegende beelden) zie ik horizontale "breuken" in het beeld. Ik noem ze broeken, maar het ziet er uit alsof het beeld boven de lijn niet aansluit op het beeld onder de lijn. Als ik mijn laptop op de TV aansluit zie ik het nog veel vaker en duidelijker en zo nu en dan zie je deze "breuk" ook naar boven of beneden bewegen. Het is geen constante lijn, maar meer een flikkerende lijn.
Alle drivers zijn up to date, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Wie weet wel wat het zou kunnen zijn?
Ik zie het voornamelijk in de bovenste helft van mijn beeldscherm en vooral bij (snelle) horizontaal bewegende beelden.
Bijgevoegd twee foto's die ik heb gemaakt tijdens het afspelen van een filmpje op m'n laptop. Hopelijk is het daar duidelijk op te zien.

Alle drivers zijn up to date, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Wie weet wel wat het zou kunnen zijn?
Ik zie het voornamelijk in de bovenste helft van mijn beeldscherm en vooral bij (snelle) horizontaal bewegende beelden.
Bijgevoegd twee foto's die ik heb gemaakt tijdens het afspelen van een filmpje op m'n laptop. Hopelijk is het daar duidelijk op te zien.