Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 17:53

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Sinds gisteren ben ik ze beide weer eens aan het spelen (niet legaal) en wil 1 van de 2 kopen. Maar welke is volgens de meeste mensen nu beter?

Zelf vind ik ze beiden fun om te doen, maar welke wordt nu het meeste online gespeeld?

Of zijn er mensen die nu zeggen dat een andere titel beter is?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Voor my persoonlijk zou ik zeggen age of empires 2hd. Blijft een tijdloze klassieker. En ik denk dat ie redelijk veel gespeeld wordt op steam.

Of je wacht tot age of mythology hd uitkomt binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 23:41
Ik heb ze allebei, eerst AoE2HD gekocht en later in een steam sale ook deel 3. Wacht gewoon tot Steam Sale en koop dan een pack, zul je vast deel 2 en 3 met expansions voor een prikkie kunnen krijgen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Mr_Knight schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:06:
Voor my persoonlijk zou ik zeggen age of empires 2hd. Blijft een tijdloze klassieker. En ik denk dat ie redelijk veel gespeeld wordt op steam.

Of je wacht tot age of mythology hd uitkomt binnenkort.
Aom ken ik niet, zal vanavond eens kijken of dat ook leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:33
AoM is zeker ook leuk.

Age of Empires 2 heeft nog een actieve community en er worden nog regelmatig tournaments gespeeld op hoog niveau! Ook worden 'wedstrijden' live gestreamt via Twitch.tv en voorzien van commentaar, best leuk om eens te zien hoe de pro's het spelen.

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Mevius schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:25:
AoM is zeker ook leuk.

Age of Empires 2 heeft nog een actieve community en er worden nog regelmatig tournaments gespeeld op hoog niveau! Ook worden 'wedstrijden' live gestreamt via Twitch.tv en voorzien van commentaar, best leuk om eens te zien hoe de pro's het spelen.
Kunnen mensen met de HD versje ook tegen de oude versie spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Christiano007 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:29:
[...]

Kunnen mensen met de HD versje ook tegen de oude versie spelen ?
Nee dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je voor 15 euro een steam key kopen waarmee je AoE 2:HD + uitbreiding in je bezit hebt en meteen aan de slag kunt.

http://www.g2play.net/cat...ten-expansion-steam-gift/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Mevius schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:32:
[...]

Nee dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je voor 15 euro een steam key kopen waarmee je AoE 2:HD + uitbreiding in je bezit hebt en meteen aan de slag kunt.

http://www.g2play.net/cat...ten-expansion-steam-gift/
Ja ik had al wat sites gezien. Twijfel alleen nog of ik het veel online zou gaan spelen. .. een potje is geen 15 min ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Ben voor de HD versie + forgotten gegaan.

Nu eens kijken wat de workshop mij allemaal bied, iemand daar nog adviezen voor? Heb daar nog nooit mee gewerkt dus weet niet hoe het allemaal werkt en of je daar ook online mee kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 12:04

Metian

Snert is vies

Workshop is een functie om "mods" binnen te halen voor desbetreffende game. Je kan dus met een simpele klik op de knop een mod downloaden (en installeren) en gebruiken. Ik zou zeggen, kijk is rond wat er allemaal te downloaden is.

Het online gamen heeft hier dus niks mee te maken.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Christiano007 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:01:
Ben voor de HD versie + forgotten gegaan.
Het is dat ik morgen voor een weekje op vakantie ga maar anders had ik wel een potje tegen je willen spelen. :)

Workshop is ideaal om mods (en de updates ervan) binnen te hengelen. Kwestie van aanklikken en Steam doet de rest voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Mevius schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:02:
[...]

Het is dat ik morgen voor een weekje op vakantie ga maar anders had ik wel een potje tegen je willen spelen. :)

Workshop is ideaal om mods (en de updates ervan) binnen te hengelen. Kwestie van aanklikken en Steam doet de rest voor je.
Wat zijn echte must have mods dan ?

Gisteren voor het eerst online gespeeld met 6 spelers in totaal maar ik werd afgeslacht hehe. Probeerde zo snel mogelijk te upgraden via tactieken die ik gelezen had maar de anderen waren constant een paar minuten eerder klaar. Toen gingen er 2 bij mij bouwen en kon ik niet tegen ze op.

moet nog vaak offline oefenen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Je kan vandaag voor € 12,74 Age of Empires 2 HD + Age of Empires 3 kopen. Beiden zijn inclusief expansion(s).
Deel 2 heeft een Steam workshop integratie, als ik het goed zeg, zodat allerlei Steam features ondersteund worden. Ik ga dat pakket denk ik maar aanschaffen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374672

Heb AoE 2 gisteren gekocht met Forgotten voor 4 euro nice:D. Online speelt redelijk lekker, meteen een 1on1on1on1 gedaan en gewonnen :P.

Misschien moeten we samen een keer spelen, lijkt me lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 20:25

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Is er een actieve Age of Empires 2 HD community online waarmee je kan multiplayeren? En hoe werkt dat?

Ik speel nog regelmatig via voobly .com. Daar is nog een hele actieve community.
Pagina: 1