Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
zo nee, dan lijkt me het het matglas of de spiegel.
Eerder het matglas eigenlijk. Misschien een coating?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik neem aan dat je het gewoon met een volle accu hebt getest? Maar dan zou het dus kunnen dat er wat mis is met de stroomaanvoer. Doen alle functies van de zoeker het wel gewoon (focuspunten, infodisplay)?
En waar vergelijk je het precies mee? Als in: hoe kom je tot de conclusie dat er een donkere waas is? Is het daadwerkelijk een herkenbare waas, of was de zoeker in je herinnering gewoon wat helderder dan hij nu lijkt te zijn?
Ah, duidelijk: probeer het nog eens zodra je er een werkende accu in hebt zittenZerora schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:03:
Kan niet nog niet testen of het ook op de foto komt. Mijn accu is nog aan het opladen.
[ Voor 19% gewijzigd door Orion84 op 24-04-2014 16:04 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat weet ik zeker. Zonder accu is het matglas donker en heel korrelig. Datzelfde geld voor m'n D300 trouwens. Accu opladen, en het probleem is opgelost.Orion84 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:03:
Als ik me niet vergis is de D70 een van de camera's waarbij het matglas (en de LCD die daar overheen ligt) donkerder wordt als er geen accu in zit.
Het kwam inderdaad doordat er geen accu inzat (systeem zonder stroom) dat het glas donkerder wordt. Net even de met een nog lege accu, maar met inmiddels een klein beetje lading getest en het is nu in orde.Orion84 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:03:
Als ik me niet vergis is de D70 een van de camera's waarbij het matglas (en de LCD die daar overheen ligt) donkerder wordt als er geen accu in zit.
Dit is mij nooit eerder opgevallen, dus schrok er wel een beetje van. Gelukkig is het niets bijzonders.
[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 24-04-2014 16:13 ]