de nieuwste prijsverlaging van LG Nexus komt bij Redcoon bij een 404 error pagina uit
ook zo voor de HTC One M7, M8, Mini....
Lepe truk van Redcoon om wat volk naar hun site te lokken?
Als dat echt zo zou zijn, dan zouden ze je niet laten landen op een 404 
Vermoed dat er gewoon wat verkeerd gaat
Vermoed dat er gewoon wat verkeerd gaat
Waarschijnlijk wel, kijk alleen al naar het prijs verschil in de pricewatch...Inrage schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:20:
ook zo voor de HTC One M7, M8, Mini....
Daarnaast als je zelft zoekt op de website van redcoon kom je ook op een prijs die een stuk hoger is als de 2de prijs in de pricewatch.
kan iemand de prijs er even uithalen?
Redcoon geeft in hun chat aan dat er een storing is op hun site
Op de site is deze telefoon voor €100 meer wel te vinden en hun chat laat weten:
"
Vergelijkingssites plaatsen hun eigen informatie, verzameld van andere sites.
Wij hebben geen enkele invloed op deze plaatsing, ook niet als zij de betreffende site niet bijhouden of als zij onjuiste informatie verstrekken.
Dit is de verantwoordelijkheid van die betreffende vergelijkingssite;
De informatie en prijzen op de site van redcoon zijn juist."
Redcoon geeft in hun chat aan dat er een storing is op hun site
Op de site is deze telefoon voor €100 meer wel te vinden en hun chat laat weten:
"
Vergelijkingssites plaatsen hun eigen informatie, verzameld van andere sites.
Wij hebben geen enkele invloed op deze plaatsing, ook niet als zij de betreffende site niet bijhouden of als zij onjuiste informatie verstrekken.
Dit is de verantwoordelijkheid van die betreffende vergelijkingssite;
De informatie en prijzen op de site van redcoon zijn juist."
Een half uur geleden heb ik nog de pagina van de Nexus 5 32GB op hun site kunnen zien en die was toch echt wel 34x euro of zoiets hoor. En nu plots is de pagina onbeschikbaar??
Kan heel best zijn dat die producten met een foute prijs online stonden, vervolgens richting PW gepubliceerd zijn. Daarna is die fout ontdekt, producten offline gehaald (dus 404), maar update richting PW duurt altijd even (wordt maar eens in de zoveel uur ververst).
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dus ze liegen ook nog! Mooi een bedrijf om ver bij uit de buurt te blijven dan
Nou ja, de waarheid ligt natuurlijk in het midden. Redcoon heeft er in die zin invloed op dat zij een prijslijst publiceren die door Tweakers wordt uitgelezen. Dat laatste gebeurt echter maar eens in de 4 uur of iets dergelijks. Dus als Redcoon hun prijslijst corrigeert, dan werkt dat niet direct door in de PW. Dus in die zin hebben ze geen real-time invloed op wat er in de PW staat. De uitspraak dat de info op hun site leidend is is natuurlijk ook gewoon 100% waar.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
De hele afdeling telecom is nu niet meer beschikbaar op de site van redcoon. Zouden ze gehacked zijn? Prijzen nu ook verdwenen uit pricewatch... Even afwachten maar.
nb prijzen waren ook wel erg laag tov hun andere site's bijv, redcoon.de Ik keek naar de prijs van een Sony Xperia Z1 compact en die was vanmiddag 50 euro lager als de 2e prijs op pricewatch. Mijn zoon blij die spaart voor zo'n gsm. bij aanklikken van de button "bekijk" kwam ik ook op de 404 error melding. Even later via adresbalk op redcoon gekeken, zijn alle gsm's weg???
Het lijkt erop dat er iets goed fout is daar.
nb prijzen waren ook wel erg laag tov hun andere site's bijv, redcoon.de Ik keek naar de prijs van een Sony Xperia Z1 compact en die was vanmiddag 50 euro lager als de 2e prijs op pricewatch. Mijn zoon blij die spaart voor zo'n gsm. bij aanklikken van de button "bekijk" kwam ik ook op de 404 error melding. Even later via adresbalk op redcoon gekeken, zijn alle gsm's weg???
Het lijkt erop dat er iets goed fout is daar.

[ Voor 34% gewijzigd door theohelmus op 25-04-2014 00:14 ]
Dit gaat niet helemaal goed inderdaad, ik zie dat veel prijzen nog steeds niet kloppen en er nog veel mist. Mijn collega is hier op dit moment nog steeds mee bezig.
Welcome to the League of Draven
Pagina: 1