Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
Hallo mensen, ik heb een eenvoudige vraag. Ik heb bovenstaand zendapparaat aangeschaft voor het sterke zendvermogen welke deze heeft. Ik ben alleen niet tevreden over de standaard instellingen (geen verbetering ten opzichte van mijn Sitecom X4 van Telfort), dus wil graag het zendvermogen aanpassen.

Ik kan niet vinden waar dit moet in de manual / google en de klantenservice is duur en niet door te komen, dus ik probeer mijn geluk op Tweakers :)

---

update:
Firmware upgrade maakt het mogelijk ......

[ Voor 6% gewijzigd door Dr_Dirk op 24-04-2014 14:17 ]

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Helaas heb je niet zoveel aan een groter zendvermogen, aangezien netwerk 2 richtings verkeer is. Harder roepen heeft geen zin als je het gefluisterde antwoord niet kunt verstaan.

Een betere antenne heeft meer zin, aangezien die voor zowel het zenden als het ontvangen een verbetering geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
Ja dat heb ik gemerkt, ik stuur hem terug. Signaal is iets beter, maar niet voor al mijn devices (mijn play station 3, die geen 'n' ondersteund, red maar een 10% van het originele signaal. Er zitten ook teveel muren tussen (4 + een wasmachine). Mijn hoop was dat dit het genoeg zou verbeteren om HD netflix te kunnen kijken, maar dit is geen succes.

Ik trek wel een kabel en maak een tweede access point met een oude Sitecom X2 die ik nog heb liggen..

Curiousity is a bitch