Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een MiFi voor iPad in de trein

Pagina: 1
Acties:

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-11 20:32
Hey!

Als eerste, ik heb geen idee of dit het goede gedeelte is voor m'n topic, dus sorry als het fout is!

Mijn vraag:

Ik heb recent een iPad Mini gehaald omdat ik mij nogal veel verveel elke dag in de trein (45 min heen, en 45 min terug naar school/huis), en er is geen WiFi in de trein waar in altijd in zit (sprinter) maar zonder internet op mn iPad heb ik er niet veel aan.. :(

Ik kan nu wel 3G/4G gaan tetheren met mijn S4 Mini maar dan is de batterij van m'n S4 Mini zo snel leeg, en daar zit ik ook niet echt op te wachten

Nu was ik een beetje aan het kijken op Google voor een oplossing en kwam ik een MiFi tegen, maar ik kan er maar nergens eentje vinden die een beetje goedkoop is (onder de €50)

Ik heb ook al zitten denken om een goedkope telefoon te kopen en om die te gaan gebruiken als een soort MiFi, maar ik heb geen idee of dat wel ideaal is en of dat wel goed gaat werken..

Simkaart heb ik al, zag laatst een Lebara simkaart met 1GB data voor €5 bij de Action liggen dus die maar ff meegenomen (extra 1GB kost €10 per maand)

Iemand anders nog een goed idee wat ik kan doen?

Groeten,
Wesley

Verwijderd

Een externe accu kopen die zowel je iPad als je S4 mini van stroom kan voorzien?

Zoiets dus http://us.ianker.com/product/79AN7903S-BA

Via Amazon.de €29,99 met gratis verzenden naar NL.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 19:50 ]

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
wesley17 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:47:
Iemand anders nog een goed idee wat ik kan doen?
Een bibliotheek abonnement?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

met Fridgeman, als je een beetje zoekt en geluld hebt (aanbiedingen) is zo'n tank voor rond de 50 euro en 10 ampereuur wel te vinden (pas op er ziijn er ook veel met maar twee tot 3 ampere uur en dat is voor een ritje wel genoeg, maar voor iets meer kan je ook eens langer van huis). Daar kan je dan prima je telefoon aan hengen, de accur van de iPad houdt het wel 45 minuten vol.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Check je DM ;)

🌞🍃

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
Lader van zowel je telefoon als ipad altijd meenemen en op school opladen...

Ik deed dit altijd op het werk of in de auto

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-11 00:02
Altijd voor je weggaat volledig opladen!

Ik weet niet of de iPad die ondersteunt, maar ik sluit mijn S4Mini via USB aan in de trein(op mijn notebook). Scheelt heel wat batterij, aangezien hij dan niet nog een WiFi-signaal hoeft uit te stralen. Reis per keer 1,5uur(dus 3 uur heen-en-terug) en is voldoende. Of je zou een USB-dongle kunnen kopen en die aansluiten. Dat schijnt op Android-tablets ook te kunnen, waarschijnlijk dan ook met een iPad?

Zag wel een leuke data-actie op het station: Bij Lycamobile 5GB voor 25,00 en nu schijnen ze ook een tijdelijke 'onbeperkt' actie te hebben.

Edit: voor redelijk goedkope MiFi's schijn je op Ebay wel eens een leuke deal te kunnen maken.

[ Voor 7% gewijzigd door timmie1 op 24-04-2014 18:27 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-11 20:32
Bedankt voor alle tips!

Ik ga nog even nadenken over wat ik nou precies ga doen, heb wel een leuke deal gekregen via DM en daar ga ik ook even over nadenken

:)
Pagina: 1